Ultra Graphic Eyes

08:00


Machiaj "Ultra graphic eyes" pentru #SephoraBeautyChallenge!


Doamnelor si domnisoarelor, Sephora lanseaza printre pasionatele de machiaj un challenge inedit! Acest concurs are menirea de a selecta 7 fete talentate intr-ale machiajului si de a le pune la diferite incercari pentru ca, in final, doar 3 sa fie castigatoare!

M-am decis sa ma inscriu si eu in aceasta competitie (la indemnul Stefanei) si sa vedem ce iese! Primul pas a fost sa realizez un machiaj avand ca tema "Ultra graphic eyes", sa incarc video-ul pe profilul de facebook si, cu linkul clipului, sa ma inscriu in competitie! 

Urmatorul pas este sa...ASTEPT CU SUFLETUL LA GURA... sa vad daca sunt una dintre cele 7 concurente. Drept va spun, mi-as dori foarte mult sa imi vad numele pe lista scurta insa nu vreau sa ma gandesc foarte mult si sa am asteptari mari.

Va las si voua link-ul catre acest video (care, momentan, nu va fi disponibil pe canalul de youtube) pentru a il vedea, a da like, share sau pentru a lasa un comentariu! (Sau pentru ce mai vreti voi)


Mai jos va las cu pozele. Muuulte poze!













You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.