Revlon Photoready Airbrush Effect Foundation

07:00


Atunci când practici machiajul ca pe o pasiune, un job și nu doar o necesitate zilnică știi că diversitatea produselor de machiaj dar și siguranța calității acestora sunt două elemente imperios necesare. Totuși, sunt două elemente care se bat cap în cap și pe care, cumva, trebuie să le împăcăm.

Acelea dintre voi care mă urmăriți pe youtube sau m-ați întrebat în privat știți că îmi place să folosesc Revlon Colorstay pentru ocazii speciale și, mai ales, pentru cliente.  Voiam să încerc un fond de ten nou dar nu voiam să mă abat foarte mult de la Colorstay ca să nu dau banii pe un produs ce nu-mi place așa că m-am îndreptat spre Revlon Photoready AirBrush Effect. Nuanța pe care o am eu (#vanilla) este puțin cam închisă pentru mine iar particulele sclipicioase din el m-au făcut să îl neglijez o perioadă dar la începutul acestui an m-am hotărât să-i acord o șansă.


Ambalajul este cam mare pentru gustul meu, prefer sticluțele mai lunguiețe în locul celor bombate dar îmi place că este transparent și pot să văd în timp real cât produs mai am. Spre deosebire de Colorstay, Photoready vine cu o pompiță finuță care dozează bine cantitatea de produs folosită.

Sunt o fană a fondurilor de ten care oferă un aspect matifiant. Photoready are particule de sclipici în el și atrage frumos lumina pe față. Fotografiază foarte frumos (doar e photoready, nu?) dar în realitate mi se pare prea mult sclipici pe față, motiv pentur care tind să îl ocolesc de multe ori.

Se usucă destul de repede așa că trebuie lucrat repede pe ten. Vestea bună e că odată așezat doar un demachiant îl mai ia de acolo. Nu trebuie să vă faceți griji că vă veți păta hainele (dar, bineînțeles, depinde și cât produs aplicați).

Rezistența este punctul la car m-a uimit total. Pe lângă faptul că nu mi-a oxidat pe ten, mi-a oferit o acoperire medie spre mare și a rezistat cu brio multe ore și la temperaturi ciudate. Am mers la începutul anului la Therme pentru pre-deschidere. Până să ajungem la locație, am bătut drumul prin frig și ploaie măruntă, la temperaturi de câteva (spre 0) grade iar acolo termometrul arăta undeva la 30 de grade. Deși mi-am supus tenul la atâtea diferențe de temperatură, fața mea a fost singura (din gașca mea de fete pricepute în arta machiajului) care a rezistat mată pe tot parcursul zilei. Toate fetele mă învidiau și mă întrebau care este secretul.

Prețul variază foarte mult în funcție de locul în care îl găsiți. Dacă în magazinele fizice îl puteți cumpăra cu 80 de lei sau mai mult, online s-ar putea să fie disponibil la 50 de lei.




Concluzia mea este că, în ciuda particulelor de sclipici, fondul de ten merită investiția. Prefer să îl lucrez mai greu dimineața dar să știu că nu am treabă pe parcursul zilei sau în situația unor ședințe foto neașteptate. Nu mai zic.. dacă sunteți make-up artiști și căutați ceva cu acoperire bună ar trebui să îl încercați pe acesta înainte de a vă avânta la un produs mai scump.

Voi ce ziceți?

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Tin minte ca il adoram. Dar, stii cum e, incerci atat de multe produse noi incat incepi sa uiti de ele :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt fan pe viata ColorStay deci tre sa il incerc si pe fratele Photo Ready 😂😘😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce sa zic , e clar , m ai facut curioasa.
    Te astept si pe la mine : http://lifeismakeup.com/
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.