Top 5 cele mai folosite produse în luna Februarie

10:39


Obișnuită să folosesc cel puțin 20 de produse de machiaj și îngrijire zilnic, îmi e foarte greu să scot la înaintare 5 produse super uzate în luna trecută. Totuși am reușit să fac acest lucru iar astăzi vă spun două vorbe despre ele și vă invit să urmăriți videoclipul (click) pentru mai multe detalii despre fiecare în parte. 
  • Mi s-a terminat gelul de duș de la Apivita (vă spun mai multe despre el aici – click) așa că a trebuit să desfac unul nou din duzina mea de produse de back-up. Încercasem de vreo două – trei ori gelul de duș de la Yves Rocher și știam că îmi place cum miroase. Se pare că în Februarie el mi-a fost un adevărat prieten în cadrul răsfățului de sub duș.
  • Am stat destul de mult timp pe acasă (sesiune, vacanță intersemestrială, înțelegeți voi) și acolo aveam pusă bine apa micelară de la Nivea. Nu știu de ce anume am folosit jumătate din ea și apoi am abandonat-o pentru că face o treabă foarte bună și este un produs destul de ieftin.
  • Mare fană a unui singur parfum și susținătoare a ideii potrivit căreia fiecare femeie are propriul ei miros (și dacă nu îl are, să și-l formeze după bunul plac) se pare că m-am îndrăgostit de apa de toaleta de la Tesori d'Oriente Fiori di Lotto. Are un parfum puternic dar cald, după părerea mea. L-am folosit mult după duș, când simțeam nevoia să mă răsfăț puțin și mi-a plăcut faptul că rezistă destul de mult pe pielea și hainele mele.
  • Am înnebunit cu scrub-urile de corp și mai ales cu cele de la Sabon. Am prins o reducere în Decembrie și mi-am cumpărat un borcănel de 600 gr cu 70 de lei (în loc de 98). Curăță foarte bine, lasă pielea fină și catifelată iar parfumul este mi-nu-nat!
  • Pudra de la Make Up For Ever Ultra HD Powder mi-a fost un prieten de nădejde când a venit vorba de fixarea concealerului. Nu încarcă tenul și matifiază foarte bine așa că o voi folosi în continuare.


Ce anume, din toată lista mea, v-ar plăcea să încercați mai întâi?

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.