Sonia Kashuk MAKE A FACE Brush Set

17:08


Vorbim astăzi despre pensulele de machiaj. Ce este important să avem și ce nu?

Locuiesc în București de 2 ani și jumătate aproape și știți că la maxim două săptămâni mă întorc acasă pentru weekend. Mai ales în perioada aceasta când vacanța de iarnă își face simțită prezența, vine Crăciunul, vin sărbătorile (în general) iar pregătirile sunt în toi. Mă știți, nu îmi pun niciodată fondul de ten cu degetele, despre alte produse ca pudra, blush-ul sau iluminatorul nici nu se mai pune problema așa că era nevoie să îmi găsesc niște pensule care să fie my go to și pe care să le recunosc ușor. Sigur că nu trebuie să vă luați un set doar pentru călătorii dar mie îmi place să am ceva distinctiv pentru asta. 

Vă vorbesc astăzi despre setul make a face de la Sonia Kashuk pe care îl am de mai bine de un an de zile. Am tot vrut să vă povestesc despre el dar mereu am zis: hai să le mai testez puțin totuși. Partea bună la toată așteptarea aceasta e că sigur am o părere formată.



Din păcate nu au venit într-un portfard (deși ar fi fost tare de folos!) dar pensulele arată cam așa (vezi poza de mai sus). Mânerul este destul de gros și stabil. În decursul a unui an de zile modelul nu s-a decolorat iar pensulele nu s-au deteriorat nici măcar 5%. Perii sunt destul de moi, la început miroseau urât dar pe parcurs, după câteva spălări ori a dispărut mirosul ori nu îl mai simt eu. Pensulele nu sunt făcute din păr natural dar cu toate acestea nu am dificultăți în aplicarea produselor corespunzătoare pe față. 

Ele sunt 4 la număr: (de la stânga la dreapta) una pentru pudră, una pentru blush, una pentru conturarea feței și una pentru fond de ten. Dacă ar fi să mai vreau ceva să completez la acest set ar fi o pensulă pentru iluminator cum este Setting brush de la Real Techniques. 




Îmi cer scuze pentru surplusul de produs de pe pensule. Sunt în deplasare așa că le-am folosit inainte de poze. 

Cred că cel mai mult îmi place pensula de conturare. Ea este cea mai folosită din tot acest set. Dacă pentru celelalte pensule am înlocuitoare și mă pot lipsi de ele, pensula de conturare este cea care mi-a atras atenția și inițial ea era motivul pentru care am cumpărat acest set. Aplică foarte frumos produsul de conturare și deși mănâncă o cantitate mare de pudră aceasta nu se transferă toată odată pe față și permite un blending frumos. Au fost dăți când nu am mai luat produs pe pensula ci pur și simplu     mi-am conturat ușor fața cu ceea ce mai rămăsese de la folosirea anterioară.

La spălare pensulele au pierdut foarte puțini peri la început. Și acum mai pierd dar destul de rar. Cele mai multe fire de păr ies din pensula pentru pudră care este, bineînțeles, și ceva mai stufoasă. Nu mă deranjează în mod deosebit acest lucru pentru că pensulele sunt în continuare într-o stare foarte bună și oricâți peri au căzut până acum acest lucru nu se vede.

După spălare, pensulele se usucă nici prea greu dar nici prea repede. Acesta ar putea fi un minus în comparație cu pensulele de la Real Techniques care spălate seara, până a doua zi de dimineață vor fi uscate și gata pentru folosire.

Pensula de blush mi s-a părut multi-funcțională. Odată nu aveam pensule curate și nici timp pentru a le spăla. Am aplicat fond de ten, pudră (foarte potrivită pentru zona cearcănelor) și blush cu pensula pentru fardul de obraz și rezultatul a fost foarte bun.

Pensula de fond de ten mănâncă ceva produs la aplicare dar în același timp nu oferă un aspect încărcat. Perii acesteia sunt destul de tari și ea nu este neapărat prima mea alegere la aplicarea fondului de ten.



Una peste alta îmi place foarte tare acest set de pensule și îmi pare rău că nu am și pensule de ochi de la Sonia Kashuk pentru a le încerca. Eu am cumpărat acest set în vara lui 2014 din state la pretul de $25 cu aproximație. Dacă sunteți curioase și vreți să le încercați nu vă dați înapoi doar pentru că eu le-am cumpărat dintr-un magazin din state. Ebay-ul oferă tot ce ne dorim! ^.^

Voi ce părere aveti despre pensulele Sonia Kashuk?

Denisa

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.