Black points on my nose

08:00

Una dintre dorintele mele arzatoase este sa ies din casa fara fond de ten pe fata. Nu pot, am cosi negri pe nas (si pe alte zone ale fetei). Cum scapam de ei? Ce-i drept, nu am incercat numeroase metode. Gasiti in magazine niste benzi pentru nas sau pentru barbie, dupa preferinte. Sunt in jur de 6 bucati pentru 20 lei. Tot ce trebuie sa faceti este sa umeziti bine, bine nasul, lipiti banda respectiva si stati cateva minute sa se usuce. Apoi, dezlipiti banda si, voilaa, nasul este mai fin iar cosii negri se pot vedea pe bandaj. Desigur, nu exista miracol de la primul bandaj, operatiunea trebuie repetata la interval de cateva zile. 
I wish so bad to get out of the house without foundation on my face. I can't do that because of my black points. How do we get rid of them? I haven't tried many methods, but you find in drugstores some nose strips. You get 6 for like 20 lei. All you have to do is get your nose wet, put the strip on your nose, wait a couple of minutes to get it dry and then get it off. Of course, one nose strip it is not enough. You have to redo the operation with breaks.




Pentru mine a mers, pentru tine cum merge?
 It worked on me, what about you?

You Might Also Like

4 comentarii

  1. am incercat si eu acest produs..dar nu mi se pare ca face mare lucru..cel putin pe mine nu m-a convins

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este obligatoriu ca un produs sa se potriveasca oricui :) Pe mine m-a ajutat intr-o mare masura, dar nu complet.

      Ștergere
  2. Chiar ma gandeam spre care benzi de acest gen sa ma indrept...stiu ca in dm sunt mai multe si am auzit ca mare parte din ele nu sunt foarte bune...cred ca o sa le aleg si eu pe acestea. :D

    http://chose-to-shine.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru punctele negre de pe nas, eu imi bat un ou ca pe omleta si il pun pe nas, iar peste el pun un servetel pentru a se intari. Il las 5-10 min pana se usucasi trag servetul dupa nas. Pot sa spun ca a functionat intr-o mica mare parte.

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.