Saptamana fericirii alaturi de Flormar

08:00

Fetelor, aveti grija de voi tot timpul!



Poate va ganditi ca ma refer la pielea voastra sau la machiaj in general. Este adevarat, ma refer si la aceste lucruri insa, fetelor, aveti grija de voi tot timpul! Ce inseamna un machiaj frumos si un aspect impecabil daca problemele sunt la nivelul atitudinii sau al sufletului vostru? 
Crestem si responsabilitatile bat la usa, dar ce facem cu spiritul libertin din noi si cu cromatica inimii noastre? Nu va lasati intimidate de obstacolele de zi cu zi! Iubiti cu toata fiinta voastra, iertati cat mai des si zambiti oricui pe strada. Nu stiti niciodata ce bun poate sa va aduca un astfel de gest! 
Dar dincolo de toate, nu uitati de culorile sufletului vostru!


Pe aceasta cale, vreau sa va anunt ca, impreuna cu Flormar, o voi premia pe cea mai optimista dintre voi cu:

- Oja CC (correct and conceal) #005 sandy beige;
- Dual 2 effect mascara #black;
- Crystal Eyes double contact mascara #green;
- Lights of Flowers #precious lipstick;
- Lights of Flowers #all over eyeshadow;
- Deluxe cashmere lipstick #natural rosewood;

Dupa cum vedeti, este un premiu marisor si colorat pentru cele mai vesele fete!
Tot ce trebuie sa faceti pentru a intra in posesia lor:

* Sa ma urmariti pe blog/ instagram/ facebook
* Sa ii urmariti si pe cei de la Flormar pe facebook
* Sa lasati un comentariu mai jos in care sa imi spuneti de ce va considerati voi niste persoane optimiste?

Aceasta micuta campanie incepe astazi, 8 iunie si se termina luni, 22 iunie. Tot atunci voi anunta si castigatoarea (pe care o voi alege in functie de comentariul oferit si de activitatea pe blog), urmand ca pachetul sa fie expediat in saptamana urmatoare.




O saptamana cat mai frumoasa!

You Might Also Like

23 comentarii

  1. Ma consinder o persoana optimista deoarece cred in visele mele si reusesc tot ce imi propun, oricat de greu ar fi. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma consider o persoana optimista pentru ca niciodata nu zici nu, am incredere in mine si stiu ca daca altii pot sa faca ceva ce eu nu pot, nu imi pierd increderea si reusesc. :x .

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place sa cred ca sunt optimista deoarece chiar si atunci cand am probleme si incep sa fiu trista gasesc un motiv pentru a trece peste si ma gandesc la toate persoane dragi care ma inconjoara cu iubirea si sprijinul lor. Pe 20 iunie este ziua mea de nastere, asa ca sunt optimista ca voi fi castigatoarea acestui concurs. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma consider o persoana optimista. Cu un zambet poti sa treci mai repede peste greutatile vieti .
    Si atunci cand merg pe strada visez cu ochi deschisi si zambesc .
    Asta e fericirea !
    Fercirea este acel lucru pe care nimeni nu ti l poate lua! Si trebuie sa lupti pentru ea
    -Lavi

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma consider o persoana optimista. Cu un zambet poti sa treci mai repede peste greutatile vieti .
    Si atunci cand merg pe strada visez cu ochi deschisi si zambesc .
    Asta e fericirea !
    Fercirea este acel lucru pe care nimeni nu ti l poate lua! Si trebuie sa lupti pentru ea
    -Lavi

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma consider o persoana optimista pentru ca...
    Am ajuns la concluzia ca stresul nu trebuie lasat sa acapareze viata de zi cu zi,ci trebuie sa fie atenuat cu o doza de optimism si de relaxare..Asa ca profita de fiecare zi,pentru ca e unica..♥

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma consider o persoana optimista pentru ca...
    Am ajuns la concluzia ca stresul nu trebuie lasat sa acapareze viata de zi cu zi,ci trebuie sa fie atenuat cu o doza de optimism si de relaxare..Asa ca profita de fiecare zi,pentru ca e unica..♥

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma consider o persoana optimista pentru ca nici odata nu las capul in jos si daca cineva incearca sa ma ,,distruga'' il distrug eu cu armele lui

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma consider o persoana optimista deoarece reusesc sa fac tot ce imi propun si mai mult decat asta nu ma las prada numanui.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma consider o persoana optimista deoarece reusesc sa fac tot ce mi-am propus si mai mult de-atat nu ma las prada nimanui.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma consider o persoana optimista pentru ca am invatat sa nu las grijile sa mă acapareze si sa îmi strice buna dispozitie. Pentru mine, o zi fără un zâmbet e o zi irosita, si încerc sa găsesc mereu cat mai multe motive sa rad. Chiar daca poate sunt trista pe moment, "trebuie sa fie bine" e replica de care ma agăt mereu. Tu esti o persoana draguta si calda si calda si te urmăresc cu drag, si mi-ar plăcea foarte multe sa încerc aceste produse :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt de parere ca optimismul este cheia fericirii. Persoanele optimiste au credinta si vad oportunitati in orice piedica. Insa, in zilele noastre este greu sa vezi partea plina a paharului, deoarece multa lumea este negativista, mai exact intr-un cuvant pesimista.. Spre exemplu, eu nu sunt o persoana foarte optimista deoarece cedez repede cand un lucru nu-mi iese cum as vrea eu sa iasa,dar dupa putin timp de gandire si de calmare ma intorc la acel lucru pana imi iese asa cum trebuie.. Asta este opinia mea despre optimism... Te pup si te apreciez pentru ceea ce faci 😘😘

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt de parere ca optimismul este cheia fericirii. Persoanele optimiste au credinta si vad oportunitati in orice piedica. Insa, in zilele noastre este greu sa vezi partea plina a paharului, deoarece multa lumea este negativista, mai exact intr-un cuvant pesimista.. Spre exemplu, eu nu sunt o persoana foarte optimista deoarece cedez repede cand un lucru nu-mi iese cum as vrea eu sa iasa,dar dupa putin timp de gandire si de calmare ma intorc la acel lucru pana imi iese asa cum trebuie.. Asta este opinia mea despre optimism... Te pup si te apreciez pentru ceea ce faci ����

    RăspundețiȘtergere
  14. De ce ma consider o persoana optimista ?
    Simplu .
    Am o conceptie buna asuprea vieti pe care o traiesc , stiu sigur ca ma asteapta un viitor minunat pe care nu vreau sa il ratez si am convi gerea ca totul va fi bine .

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt de parere ca optimismul este cheia fericirii. Persoanele optimiste au credinta si vad oportunitati in orice piedica. Insa, in zilele noastre este greu sa vezi partea plina a paharului, deoarece multa lumea este negativista, mai exact intr-un cuvant pesimista.. Spre exemplu, eu nu sunt o persoana foarte optimista deoarece cedez repede cand un lucru nu-mi iese cum as vrea eu sa iasa,dar dupa putin timp de gandire si de calmare ma intorc la acel lucru pana imi iese asa cum trebuie.. Asta este opinia mea despre optimism... Te pup si te apreciez pentru ceea ce faci 😘😘

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma consider o persoana optimista pentru ca am 13 ani si cred ca viata trebuie traita cat mai avem timp, nu trebuie sa fim invinsi de tot stresul (nu prea sunt stresata, sunt copil), toate supararile si chestiile de genul acesta, trecem prin multe probleme si greutati dar intodeauna trebuie sa fim fericiti, optimisti pentru ca poate atunci cand nu o sa mai avem timp, o sa ne gandim la acest lucru si vom regreta ca nu am facut-o pana acum, mereu sunt vesela zambesc, sunt optimista pentru ca am familia si pretenii care ma sprijina si acest lucru este cel mai important.

    PS: nu prea sunt activa pe blog dar asta nu inseamna ca nu imi place sau ca nu-l urmaresc, il urmaresc cu mare drag de cateva luni :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma consider o persoana optimista pentru ca:chiar daca intampin o problema incerc sa vad partea pozitiva(mereu exista una),un alt lucru este acela ca ori de cate ori sunt doborata incerc din rasputeri sa ma ridic.
    Multumum de concurs! :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Madalina Ungureanu15 iunie 2015 la 19:02

    Motto-ul meu : "Gandeste optimist si vei fi mai fericita !"
    Sunt optimista deoarece:
    - optimismul imi da incredere in fortele mele interioare
    - fericirea mea izvoraste din optimism
    Un om pesimist nu este nicodata cu adevarat fericit!

    RăspundețiȘtergere
  19. Hmm...de ce sunt eu optimista? Sunt optimista pentru viitorul meu, sunt optimista pentru ca în curând o sa zbor! Visul meu este sa devin stewardesa. Optimismul face parte din viata mea încă din clasa a 6-a, atunci când, am realizat ca sunt făcută pentru aceasta meserie. Optimismul se dobândește și sunt de părere ca, este nevoie de un vis pentru a fi optimist! Te pup și mulțumim pentru giveaway!

    RăspundețiȘtergere
  20. Sunt optimista , iau mereu viata ca atare si privesc partea plina a paharului . :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Ma consider o persoana optimista deoarece accept cu zambetul pe buze tot ce are viata de oferit: de la iubire, prietenie si respect pana la obstacole, tragedii si deziluzii. Optimismul este motorul care ma ajuta sa merg mai departe, imi da incredere in fortele mele interioare si ma ajuta sa vad soarele in cea mai inorata zi.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ma consider o persoană optimista deoarece zâmbesc mereu, chiar și în fața problemelor, gândesc pozitiv, îmi urmăresc visele, cred în propriile forțe, spun da celor mai grele provocări și sper mereu ca tot ce îmi propun sa se împlinească. Te îmbrățișez cu drag și thanks for the giveaway!

    RăspundețiȘtergere
  23. Sunt optimista ca o sa castig acest giveaway ,considerandu-l un cadou pentru ziua mea care se apropie...Faci o treaba super!Bafta in toate!Te pup ,Denisa !

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.