Machiaj de seara pentru ochi verzi

08:00

Am avut noroc de cliente cu gusturi bune in machiaj!


Ascultam zilele trecute o discutie cum ca in zilele noastre fetele cer, de obicei, mult negru in machiaj, pe pleoapa, pe sub pleoapa, cred ca si prin pleoapa daca ar putea! Drept sa va spun, am vazut multe poze si fete de genul acesta pe strada, insa o domnisoara cu astfel de cerinte pe scaunul meu, ba! 
Mara a terminat 12 clase si m-a rugat sa o machiez pentru balul de absolvire. Cu mare drag am acceptat rugamintea ei si am inceput sa fac un mic research sa vad ce i s-ar potrivi. Cum programul meu este cam incarcat, am fost foarte fericita sa aud ca are o idee cam ce ar vrea iar negrul nu prea era inclus in ecuatie. 
Am folosit farduri nude, mate si sidefate pentru pleoape, putin joc de umbre, o dunga neagra de tus si cateva gene false in exteriorul ochilor. Pentru ca are ochii verzi, pe pleoapa inferioara am incercat o culoare albastru-petrol si pe linia apei am folosit un creion verde inchis. 
Imi plac buzele; nu sunt nude dar nici nu au o culoare "matura" si ii ofera un aer copilaros si jucaus. 
Va spun sincer, cand ma uit peste astfel de poze ma bucur foarte mult sa vad ca inca mai suntem (noi, fetele) incantate de simplitate. Imi place foarte mult look-ul Marei si il voi mai incerca folosind si alte culori! 






Voi ce credeti?

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.