Top coat cu efect de gel!

08:00

Ce frumos era in liceu! Asta spun cand sunt obosita, de obicei seara. Nu faceam nimic, mergeam dimineata la scoala si apoi aveam toata ziua libera. Cu cat am crescut, am terminat liceul, am inceput facultatea, lucreez... mi se pare ca zilele sunt din ce in ce mai scurte iar orele parca trec mai repede. Incerc sa nu ma mai plang si sa imi prioritizez activitatile.
Desi blogger de beauty, unghiile nu sunt tocmai "sectorul" meu insa imi place sa le am tot timpul frumoase; as putea spune ca si ele sunt o prioritate. Daca pana acum incercam sa ma grabesc atunci cand le aranjez, acum incerc sa gasesc noi metode pentru a le prelungi viata. 


Am avut un Top coat de la Golden Rose cu efect de gel. Nu ma intelegeti gresit, mi-a placut super mult! Doar ca a trecut ceva timp de cand il am si se vede, nu mai rezista ca la inceput. Singurul motiv pentru care nu l-am recumparat este ca am fost curioasa si de alte produse: asa am gasit un Top coat cu efect de gel de la Essence. 


Ambalaj. Dragut, simplu, cam cheap, daca ma intrebati pe mine in sensul ca acest ambalaj-oglinda nu este chiar preferatul meu, dar asta conteaza mai putin. Pare destul de rezistent, cred ca daca imi scapa nu se va sparge usor.

Consistenta. Este un Top coat normal, nimic special pana aici. Are efect de gel. La inceput eram destul de impresionata, acum m-am cam obisnuit cu el si mi se pare de la sine inteles ca trebuie sa arate asa frumos pe unghii. Este destul de lichid, cred ca o sa imi ajunga destul de mult timp. Se usuca destul de repede, un minut-doua. 

Rezistenta. Aici chiar am fost placut impresionata. Nu imi aduc aminte cand m-a tinut ultima data manichiura 7 zile. Ce-i drept, am observat ca nu se comporta lafel cu toate ojele. Cea mai buna rezistenta am vazut-o pe o oja verde de la Sally Hansen si una albastru culoarea cerului luata de pe piata. 

Pret. cam 15 lei, eu l-am luat din auchan.


Chiar recomand acest produs, mi se pare ca reduc timpul pierdut pe manichiura la jumatate iar efectul de gel chiar se vede. Voi ce credeti?

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.