Machiaj pentru ochi verzi

08:00

Atunci cand nu am cuvintele la mine inseamna ca pozele vorbesc de la sine. Cam ca acum.



Zilele acestea ma uitam la pozele fetelor care au banchete, termina liceul si evenimente asemanatoare. Nu pot sa nu spun ca am vazut foarte multe pleoape imbracate in farduri inchise, ceea ce nu trebuie sa fie neaparat un lucru rau, insa eu cred ca un ochi tanar colorat in culori deschise este mai frumos decat orice chip arhi-incarcat de produse cosmetice. 
Andra tocmai ce a avut banchetul de final de 12 clase. Ma uitam la ochii ei verzi si nu stiam cum sa o machiez, ma gandeam la ceva clasic. La un moment dat m-am gandit sa ii ofer ceva simplu si sa schimb linia clasica de tus negru. Pot sa spun doar ca m-am uitat mult la pozele acestea, atat de mult imi place rezultatul!





You Might Also Like

2 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.