Rutina machiajului meu

08:00

Machiajul meu de zi cu zi este unul foarte simplist si usor de realizat. Pentru ca sunt mereu pe fuga si mereu ajung cu cel putin 5 minute intarziere, am nevoie de cateva produse usor de aplicat.


Dimineata imi spal fata cu demachiantul (1) sub forma de spuma de la nivea. Am renuntat sa mai folosesc sapun pentru spalarea fetei pentru ca am observat ca tenul meu nu o mai ia razna in felul acesta. Pot sa spun ca mai folosesc sapun cand nu am alta optiune insa nu abuzez.

Mai departe, inainte de machiaj, folosesc tot timpul o crema (2). Am foarte mare incredere in cele de la nivea (dar am in cap sa incerc si de la elmiplant ceva, insa dupa ce voi termina ceea ce am deja). Pana acum foloseam make-up starter, o crema care pregateste tenul pentru machiaj si este absorbita foarte repede de ten. Acum ca s-a terminat, am trecut la nivea Q10. Pana una alta, raman la rutina aceasta.

Daca aplic crema atunci voi renunta la primerul pentru intreaga fata pentru un machiaj de zi. De regula aplic un primer doar cand am un eveniment important sau cand ies in oras.
La capitolul fond de ten, cel mai repede pun mana pe fondul de ten de tip spuma de la Rimmel London si anume Stay Matte (3). Nu doar ca il aplic foarte repede doar cu degetelele, dar imi ofera o acoperire maricica, imi uniformizeaza culoarea tenului si rezista ore indelungate! (fara retusari)

Mi se pare din ce in ce mai greu sa imi gasesc nuanta perfecta pentru fond de ten: ba mi se pare prea roz, ba prea galben. Din acest motiv apelez cel mai des la o pudra translucida si anume Translucent Powder de la Essence (4). Nu are nimic deosebit, este o pudra alba care a costat cam 15 lei, daca nu ma insel.

Am zile cand ma simt foarte feminina si cocheta si apelez doar la blush si zile cand nu vreau sa ies din zona de comfort si raman la conturare (5). Nu le fac niciodata pe amandoua, mi se pare ca ma impopotonez prea mult pentru o zi obisnuita.

Mai departe, renunt la orice eyeliner sau fard de pleoape si aplic direct rimelul (6).

Daca pot sa renunt la multe produse cosmetice, peste sprancene nu pot sa sar! Am cam abandonat creioanele pentru sprancene si apelez la fard. Cel mai des folosesc o nuanta de maro din Oh so special sau o combinatie intre maro si gri din Au Naturel, ambele palete de la Sleek (7). Aplic culoarea cu pensula din Starter Kit Real Techniques, cea mai buna pensula pentru sprancene!

Acum e momentul: am uitat sa imi aplic balsam inainte! Daca mai am un minutel la dispozitie, imi aplic balsamul si pun peste un ruj mat de la Sleek in nuanta Bare all (8). Daca nu mai am timp, iau balsamul in mana si fug, renuntand la ruj.

Seara ma demachiez cu scrub-ul de la nivea (9). Fata mea este catifelata, curata si gata de odihna!

Care este rutina machiajului vostru?

You Might Also Like

10 comentarii

  1. Pudra de la Essence imi place si mie, o folosesc zilnic :) Dar scrubul de la Nivea cum e?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place, il folosesc in fiecare seara. Imi simt fata cu adevarat curata dupa ce il folosesc si dupa o perioada de utilizare constanta reuseste sa imi combata si o mare parte din cosi. Totusi cred ca ma voi intoarce la cel de la Elmiplant pentru ca mi s-a parut o idee mai eficient. aici review: http://simadenisa.blogspot.ro/2014/02/gel-exfoliant-elmiplant.html

      Ștergere
  2. Eu nu am mai gasit pudra de la Essence in varianta aceasta in magazine. Tu de unde o cumperi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe aceasta am cumparat-o de la un magazin online: e-cosmetic.ro

      Ștergere
  3. scrubul de la nivea il folosesc si eu ,si e the best. i-am facut si un review :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Paleta de la Sleek e preferata mea, impreuna cu un de la Sigma. Oricate farduri as avea tot la ea ma intorc :D

    Te pup.

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca din toate paletele sleek pe care le am, pe aceasta am pus mana cel mai des! :))

      Ștergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.