Ingrijirea pielii cu Herbalife SKIN

00:26


Cam cat de importanta este ingrijirea tenului pentru tine?
Asa cum v-am spus si in video, consider ca ingrijirea tenului este un pas foarte important in a avea o piele curata si lipsita de cosuri. Cu toate acestea, de multe ori sar peste crema hidratanta de dinainte de somn sau de crema pentru zona de sub ochi de dimineata. Nu am o explicatie mai logica decat faptul ca sunt comoda. 

Herbalife m-a provocat sa renunt la comoditate, oferindu-mi acest kit ce contine aproape toate produsele necesare unui ten curat:

Mini Lotiune de curatare cu efect calmant pe baza de Aloe - 50 ml
Mini Crema hidratanta pentru stralucire zilnica - 15 ml
Mini crema regeneratoare de noapte - 15 ml
2 x Pliculet gel tonifiant pentru ochi -  2 ml
2 x Pliculet crema hidranta pentru ochi -  2 ml

Daca vreti sa vedeti cum am folosit aceste produse, mergeti sa vizualizati clipul de pe youtube!


Bine ca ati ramas pana la finalul articolului caci se pare ca am o surpriza pentru voi! Cei de la Herbalife mi-au mai dat inca 5 kituri pe care vi le voi oferi voua. Un kit contine exact produsele pe care le am si eu. Astfel putem sa urmam impreuna acelasi tratament si sa avem o piele frumoasa, lipsita de probleme!

Tot ce trebuie voi sa faceti este sa lasati un comentariu in care sa raspundeti la intrebarea Care este produsul vostru preferat pentru ingrijirea pielii?

Concursul dureaza o saptamana, pana duminica, 13 septembrie iar castigatorii vor fi anuntati luni, 14 septembrie.

Expedierea pachetelor se va face intre 21 Septembrie - 1 Octombrie.

***Vor exista 5 castigatoare extrase de pe blog si 5 castigatoare extrase de pe canalul de youtube.


Mult succes, fetelor! Astept inscrierile voastre in sectiunea de comentarii.

Denisa

You Might Also Like

28 comentarii

  1. Iubesc gelul cu 98% aloe vera.ma ajuta dupa epilat si pentru orice iritatie a pielii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Produsele Bioderma sunt super tari! Mai ales Biodrema Sensibio H2O pe care o folosesc si pentru curatare, si pentru demachiere. E geniala!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubesc gelul de curatare de la Elmiplant BIOTEN !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Apa micelara de la Garnier imi place foarte mult, mi se pare ca ajuta nu doar la curatarea tenului, ci si la hidratare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Folosesc lotiunea tonica cu trandafiri ! Te pup si mult succes in ceea ce faci !!

    RăspundețiȘtergere
  6. Produsul meu preferat de ingrijire a tenului este apa micelara.

    RăspundețiȘtergere
  7. Produsul meu preferat de ingrijire a tenului este apa micelara.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am inceput sa iubesc micelara de la garnier, face acelasi lucru ca cea de la bioderma, doar ca pretul e muult mai mic.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place enorm de mult gelul de curatare de la oriflame cu zmeura, e bland, nu usuca fata si miroase demential!
    P.s.: esti o draguta, e o placere sa iti urmaresc clipurile si sa iti citesc blogul.

    RăspundețiȘtergere
  10. Produsul meu preferat de ingrijire a tenului este crema hidratanta de zi de la Gerocossen. :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Produsul meu preferat de ingrijire a tenului este crema hidratanta de zi de la Gerocossen.

    RăspundețiȘtergere
  12. Produsul meu preferat de ingrijire a fetei este gelul de cratare delicat pentru ten uscat si sensibil de la elmiplant . Esti o dulce , tine-o tot asa !! te pup

    RăspundețiȘtergere
  13. Produslu meu preferat de ingrijire a fetei este Gelul de curatare de la Bioten cel cu miere si arnica.Este un produs extraordinar ti-l recomand si tie daca nu cumva il stii deja.
    Bafta la examen.Faci niste video-uri foarte interesante si succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  14. Produsul meu preferat de ingrijire a fetei este crema de zi,care ma ajuta sa am pielea hidratata pe tot parcursul zilei si in acelasi timp imi ofera si protectie impotriva razelor UV

    RăspundețiȘtergere
  15. produsul meu preferat este crema matifianta si in plus ador lotiunea micelara de la nivea. te pup si esti foarte draguta.

    RăspundețiȘtergere
  16. produsul meu preferat este crema matifianta si in plus ador lotiunea micelara de la nivea. te pup si esti foarte draguta.

    RăspundețiȘtergere
  17. produsul meu preferat este crema matifianta . in plus ador lotiunile micelare. te pup si tine-o tot asa

    RăspundețiȘtergere
  18. Particip! Produsul meu preferat este un lapte demachiant de la avon. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Apa micelara este cu siguranta produsul meu preferat de curatare a tenului.

    RăspundețiȘtergere
  20. Particip! Produsul meu preferat este clar: uleiul de cocos..are o multime de intrebuintari iar pentru fata il consider cel mai bun demachiant...imi sterge machiajul in doar cateva secunde iar in acelasi timp imi hidrateaza tenul. Il mai folosesc si ca o crema de noapte pentru ca are o consistenta grasa ce imi mentine tenul hidratat mai ales ca acum vine timpul rece.

    RăspundețiȘtergere
  21. Bună! Produsele preferate de mine pentru ingrijirea tenului sunt cele de la Elmiplant si anume: demachiantul, lotiunea tonica si crema de fata din gama Skin Moisture

    RăspundețiȘtergere
  22. Produsul meu favorit este apa micelara, in special cea de la Garnier. Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Produsul meu preferat este apa micelara de la Garnier. Indeparteaza foarte bine machiajul tenului si il improspateaza. Iti urez si eu bafta la examen, si sunt sigura ca il vei trece cu brio. Mult succes! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Produsul meu preferat este gelul de curatare a tenului. :D

    RăspundețiȘtergere
  25. Gel de curatare vitaminizat de la GARNIER!😍👍

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.