Cum obtinem un aspect natural al buzelor folosind orice nuanta de ruj

08:00


Am zile in care vreau sa am putina culoare pe buze, dar nu chiar un ruj. Cum fac asta?
Culoarea buzelor mele este destul de neutra, un peach asa spre nude foarte lejer. De obicei, buzele mele trec usor neobservate, aspect care nu imi place neaparat pentru ca (fara sa fiu laudaroasa) mi se pare ca am o forma frumoasa a buzelor. Nu de putine ori imi doresc sa am o culoare mai spre rosu pe buze si nu vreau sa imi pun ruj (fie el si mat) pentru ca oricum se vede o pelicula de ceva, orice ar fi acel ceva. Cum fac asta?



Inainte de toate, imi gasesc un ruj, o nuanta care sa imi placa si, de preferat, care sa pateze; imi rujez buzele in mod corect, ca si cum intentionez sa las rujul pe buze. Dupa acest pas, ar trebui sa aratati ca in poza de mai jos.



Urmatoarea chestie pe care trebuie sa o faceti este sa luati un servetel uscat si sa incepeti sa tapotati buzele pana cand obtineti efectul dorit. Pe masura ce servetelul atinge din ce in ce mai mult buzele, rujul se va duce tot mai mult iar efectul va fi din ce in ce mai natural.





Eu sunt multumita de rezultatul final. Dupa cum vedeti, aplicat corect, rujul mi-a patat in mod egal buzele iar efectul obtinut este mat si destul de natural. Se observa ca am ceva pe buze, dar nimic care sa murdareasca. 


Sunt sigura ca multe dintre voi recurgeti la acest truc, dar pentru cele care inca nu l-ati descoperit, iata o idee noua de incercat dimineata, inainte de lucru/ scoala.

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.