Noutățile INSTAGlow de la Miss Sporty

09:00


Cei de la Miss Sporty știu cum să întâmpine primăvara mai bine, cu produse noi care ne ajută să obținem un machiaj cu aspect natural și luminos. 

Gama INSTAGlow aduce fondul de ten Foundation Flawless &Luminous Complexion disponibil în 3 nuanțe (deși am văzut că există și nuanța 001 denumită Light ca și nuanța 002) dar și primerul Perfect & Radiant Complexion. Cele două produse ar trebui să facă echipă bună pentru a ne pregăti fața pentru machiaj și pentru a uniformiza nuanța tenului și ascunde imperfecțiunile fără să încarce. 

Eu am nuanța 003 Medium și cred că o să mai aștept puțin să mă bronzez pentru a o folosi, dar primer-ul o să fie perfect pentru perioada aceasta (în care sunt obsedată de strobbing). 

Prețuri recomandate: 15.90 lei primer/ fond de ten


Bronzerul este produsul meu preferat primăvara-vara și puțin pentru începutul toamnei. Îmi place pielea bronzată iar acest produs mă ajută să fac trecerea de la pielea albă ca brânza din timpul iernii la pielea frumoasă și atinsă de razele soarelui din timpul verii. Miss Sporty a scos bronzerul INSTAGlow în două nuanțe. 

Până acum eram fana pudrelor bronzante mate însă când am văzut acest produs și ce frumos atrăgea lumina cred ca mi-am schimbat părerea. Nu în totalitate, dar pentru o persoană ca mine, obsedată de matifiere, este un pas mare! 

Prețuri recomandate: 14.90 lei


Nici la capitolul fard de obraz nu trebuie să ne îngrijorăm. Aceeași gamă a brandului ne prezinta 6 variante de blush care acoperă o paletă destul de bogată de culori: de la roz aprins - portocaliu la nuanțe de corai închis și mov. Dacă nu aș avea mare parte dintre culorile acestea, aș cumpăra toate blush-urile din noua gamă! 

Prețuri recomandate: 14.90 lei


Ce părere aveți? La prețurile acestea eu zic să încercați cel puțin două produse din gama INSTAGlow. Am mai avut fond de ten Miss Sporty și, pe lângă faptul că m-a ținut o gră-ma-dă, mi-a plăcut și super mult. 

V-am spus că numele gamei, INSTAGlow, mă duce cu gândul la Instagram? Is it just me?



You Might Also Like

6 comentarii

  1. am fost saptaman trecuta in dm sa le vad, am testat pe mana dor fardul de obraz dar mi se pare ca este foarte slab pigmentat si cam prafos...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serios? :( Fardul meu de obraz e destul de pigmentat, poate pentru ca e cea mai intensa culoare? Totusi, si bronzerul imi place dar cred ca arata si mai bine pe o piele bronzata.

      Ștergere
  2. Ia uite hopa si comentariul meu :))) , eu ti am zis de prima oara ca mi se par super cute si girly , m ar tenta primerul si fondul de ten , bronzer am mai avut de la ei dar nu prea ma pasioneaza dar baza sigur o iau , era frumos daca faceau si niste rujuri sa fie gama completa dar nu i timpul trecut , nu i asa ?Pupici si poate vei face intr o zi un machiaj in care sa incorporezi si aceste produse.
    Ps:Mama cand a vazut poza in care tineai in mama produsele a reactionat ceva de genu:Asta i mana ta ? :))) , pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca e dupa preferinte, un highlighter as fi vrut eu sa scoata :))
      Da mai, am mana mica :))

      Ștergere
  3. Sunt superbe, acum le-am primit si eu la serviciu si ma gandesc sa imi cumpar un blush, ceva cu "peach" se numeste, am uitat. Pe mine nu ma derajeaza daca e slab pigmentat, pentru ca astfel nu am cum sa dozez gresit produsul. Nu sunt prea indemanatica si tind sa aplic prea mult, deci e ok. :D
    Fondul de ten si primerul nu ma tenteaza in mod deosebit, am tenul deosebit de pretentios si cu greu il impac.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase!

    http://strumfette.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.