Noutățile Nivea: Deodorantele Protect & Care

09:26

Săptămâna trecută mi-am petrecut o câteva ore în compania colegelor din blogosferă și a fetelor de la Nivea. Am făcut networking pe toată perioada, ne-am răsfățat cu câteva bunătăți pregătite de Chef Foa și ne-am prostit puțin în fața camerei cu persoana dragă. 

Probabil ați văzut pozele pe care le-am tot pus pe Instagram (#denisasimam) cu Ioana. Înițial trebuia să ne luăm în brațe dar apoi ..eh! Ioana s-a decis să mă și pupe chiar dacă are acel ruj roșu nebunesc pe buze. În timp ce eu mă panicam toată că am ruj roșu pe față, toate prietenele din blogosferă se abțineau cu greu să nu radă și să se dea de gol așa că îmi spuneau N-ai nimic! Stai liniștită! 




Într-o altă ordine de idei, vreau să vă spun că Nivea nu se mulțumește cu renumele pe care deja și l-a creat și continuă să ne surprindă cu noutățile pe care le lansează. 


Știți cutiuța Nivea Creme care, în timp, a devenit simbolul brandului, nu? Inspirate din ea, noile deodorante Nivea Protect & Care au grijă de pielea noastră în această primăvară. Deodorantele roll-on, stick sau spray oferă îngrijire și împrospătare timp de 24h. Nu trebuie să ne mai facem griji pentru pielea sensibilă a subrațului, uneori iritată sau supusă roșeții. 

Pentru că nu doar femeile trebuie să se simtă bine, Nivea are și o linie destinată bărbaților: Nivea Men Protect & Care. Produsul este disponibilă și în acest caz în trei forme: roll-on, stick sau spray. 

foto: Alex Gâlmeanu

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.