L'oreal Paris Lumi Magique Primer

15:05

L'oreal Paris ne-a obisnuit de mult timp cu produse de calitate foarte buna. Voi enumera aici binecunoscutul fond de ten Infallible, pudra cu acelasi nume, anticearcanul Lumi si lista poate continua. 
Astazi va voi vorbi despre primerul Lumi Magique. Eu nu cred ca l-am vazut in magazine, dar mai mult ca sigur ca poate fi procurat online; eu l-am primit cadou. 


Ei spun ca Lumi Magique este un produs ca ilumineaza foarte bine tenul, un produs cu absorbtie rapida ce uniformizeaza foarte frumos tenul si ofera un aspect sanatos si plin de viata.


Voi incepe cu inceputul. 
Lumi Magique vine intr-un ambalaj foarte dragut, profi as spune eu. Detaliul auriu il face sa para special, spun eu. 
Ca si cantitate, sticluta are 20 ml, destul produs pentru o perioada relativ lunga de timp. Ea este prevazuta cu dozator ceea ce mie imi place pentru ca reusesc sa scot exact cantitatea pe care o vreau. 


Ca si nuanta, primer-ul este de culoare alba dar datorita faptului ca se absoarbe aproape instant este potrivit pentru orice ten, indiferent de nuanta.
Ca si consistenta, produsul este un lichid lejer, care se intinde usor.
Intr-adevar, baza ofera luminozitate tenului, poate mai multa decat mi-as dori eu tinand cont de faptul ca eu sunt o iubitoare a machiajului mat, cat mai mat. Pielea ramane fina si placuta la atingere fiind gata de aplicarea celorlalte produse.
Legat de rezistenta machiajului, nu am observat o schimbare semnificativa.

Per total, imi place acest produs. Ma gandesc serios sa il folosesc si pe post de iluminator sa vad cum se comporta tinand cont de puterea lui de iluminare. 
Tu l-ai incerca?

Love, D.

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.