Rimmel London Stay Matte Liquid Mousse Foundation

21:30

Buna fetelor!
Hello sweeties!


Toate stim cat de important este fondul de ten intr-un machiaj. Pentru a gasi produsul potrivit pentru pielea noastra trebuie sa cautam, sa incercam cat mai multe fonduri de ten. Vedeta postarii de astazi este Rimmel London Stay Matte Liquid Mousse Foundation. 
We all know the importance of the foundation in a make-up. Finding the right product for our skin means much research, trying out many foundations. Today post's star is Rimmel London Stay Matte Liquid Mousse Foundation.


Ambalaj / Packaging 

Fondul de ten vine intr-un recipient din plastic, foarte util si comod mai ales in catalorii. Materialul este unul mat care se murdareste foarte repede, ceea ce constituie un minus, din punctul meu de vedere. Nu are niciun fel de instrument de dozare a cantitatii de fond de ten, ceea ce nu imi place.
The foundation comes in a plastic container, very useful for traveling. The plastic is a matte one that gets dirty very quick, which I do not really like. It doesn't has a pump or something, and I do not like this thing either. 

Acoperire / Coverage

Acoperirea este una medie spre mare, depinde de cantitatea folosita. Faptul ca produsul este sub forma de spuma imi permite sa fac un machiaj mai lejer, cu o cantitate foarte mica de produs, sau un machiaj incarcat, folosind mai mult fond de ten. Este un produs buildable, adica daca pui mai mult produs, se observa. As putea spune ca acest lucru il face placut atat de persoanele care vor sa ascunda 2-3 cosulete cat si de persoanele care iubesc acoperirea mare. 
The coverage is medium to high, it depends on how much you wanna use. The foundation is a mousse formula, so it is liked both by those who want to hide 2-3 pimps and those who love high coverage. The product is a buildable one.

1. Cantitate mica de fond de ten. / Little quantity of dounation.
2. Cantitate mica usor intinsa. / Little quantity slightly buffed in.
3. Cantitatea blenduita bine in piele. / The quantity buffed well. 


Formulare / Formula

Dupa aplicare, fondul de ten are nevoie de 1-2 minute sa se aseze pe piele pentru a arata bine. Cu cat este folosita mai multa cantitate, cu atat aceasta se va aseza in liniile fine ale fetei. Fondul de ten trebuie sa controleze excesul de sebum de pe fata si se descurca de minune la acest capitol. L-am purtat intr-o zi de la 9 dimineata pana la 8 seara iar fata imi lucea in zona T foarte putin.
After applying, the foundation needs 1-2 minutes to set well on your face. If you use too much, it will tend to set into your fine lines. The foundation must control the oil on your face, and it does that. I have worn it from 9 a.m. to 8 p.m. and I was a little oily on my T zone.

Durata / Lasting

Fondul de ten a rezistat cu brio chiar si 10-11 ore pe fata.
The foundation lasted good on my face for 10-11 hours.

Pret / Price

Am cumparat acest fond de ten cu 15 lei la reducere din carrefour. Pretul standard trebuie sa fie undeva intre 20-25 lei. Il puteti gasi online, in carrefour, real, magazinele DM sau orice magazin ce comercializeaza produsele Rimmel London.
I have bought this foundation for 15 lei at sales from Carrefour, but the actual price must be between 20-25 lei.

Recomandarea mea/ My recommendation

Cred ca pentru pretul sau este un fond de ten genial, nu imi luceste fata, imi ofera acoperire, e micut, il pot lua oriunde cu mine si asa mai departe. Eu zic ca pentru 20 de lei merita incercat. Sigur il voi recumpara.
I think that for its price it is awesome, my face is not oily, it gives me good coverage, it is tiny, I can take it with me when i travel and so on. I say it is a cheap product and you should really try it out. I will surely repurchase it.

Puteti sa imi trimiteti poze, idei, intrebari, orice la adresa de mai jos! 
 You can send me pictures, ideas, questions, anything at my address down below! 
 contact : beauty.insider@rocketmail.com

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Nu l-am încercat, dar poate fi o variantă! Îţi mulţumim pentru review, Denisa! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi poti spune te rog ce tip de ten ai? Mi se pare ca a rezistat destul de mult si vreau sa stiu daca ar rezista si la mine la fel avand in vedere ca tenul meu este gras:). Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tenul meu este normal cu exces de sebum in zona T. Uneori folosesc servetele pentru sebum in zona aceea dar nu fac asta in mod regulat.

      Ștergere
  3. Eu am tenul foarte gras, dar...fondul asta de ten chiar imi controleaza sebumuul si este a treia oara cand il recumpar 😍 ,ma bucur ca iti place si tie si ai o parere buna despre el ☺️

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.