Review Miss Sporty Coverstick So Clear & So Perfect Stay

08:00

Pana la un anumit moment in viata mea nu am crezut in corectoare, ma gandeam ca incarca prea mult tenul fara rost, ca oricum vor disparea pana la sfarsitul zilei.. bla bla ..nu cumpar!
Acum am alta parere despre corectoare.
Astazi va voi vorbi putin despre cele de la Miss Sporty.


Corectorul So clear l-am primit iar pe cel So perfect stay l-am cumparat din propria initiativa. 
Dupa cum puteti observa, am cele mai deschise nuante; corectoarele nu au o paleta foarte variata de nuante din pacate.


Ambalajul este unul banal, asemanator cu un ruj. Este destul de fragil totusi, ma gandesc ca daca nu le-as fi tinut in dulapior si le-as fi purtat prin geanta sau mai stiu eu unde probabil ca plasticul acesta s-ar fi spart destul de repede


Dupa cum vezi, ambele corectoare sunt folosite cam in egala masura. De ce? Pentru ca le folosesc alternativ sa vad care este diferenta intre ele deoarece fiecare apartine unei colectii diferite. Sincera sa fiu cred ca doar ambalajul difera pentru ca ambele par unul si acelasi produs.
La capitolul acoperire stam bine, doar cele mai mari si mai rosii imperfectiuni se mai pot observa pe ten.
La capitolul rezistenta din nou stam bine, daca nu imi controlez eu cosii din cand in cand, nici corectorul nu fuge nicaieri.


Pretul acestui corector este aproximativ 10 lei, un pret bun pentru ceea ce face.
Chiar daca nu i-am gasit minusuri evidente sau deranjante, nici nu pot spune ca este cel mai bun corector din lume. Merita sa ti-l cumperi daca vrei ceva ieftin si care sa iti acopere alea 2-3 puncte de pe obraz. Cu toate astea, abia astept sa le termin pentru ca vreau sa incerc si altceva.

Love, D.

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.