The Porefessional Agent Zero Shine Review

09:22


Daca pana acum consideram ca toate pudrele fac acelasi lucru, acum mi-am schimbat parerea.
Din acest clip ati aflat ca recent am intrat in posesia catorva produse Benefit printre care si aceasta pudra The Porefessional Agent Zero Shine. Are un nume cat un tren, dar sa vedeti ce o sa o mai laud eu acum!



Aceasta pudra nu este facuta sa acopere, ci doar sa ne ajute, pe parcursul zilei, sa scapam de excesul de sebum care trece  prin fond de ten. Repet, nu are acoperire, nici nu este acesta scopul ei, de aici si numele Agent Zero Shine

Este pudra perfecta de luat in geanta pentru ca este de marimea unui tub de facut baloane (din acela, cu apa si sapun/ sampon). Este foarte bine securizata, astfel ca nu va veti murdari lucrurile din geanta. 

Desi este pudra pulbere, vedeti mai jos ca are un sistem foarte interesant de deschidere-inchidere. Rotiti de capac, asa cum rotiti un ruj, atat pentru a elibera pudra prin gaurelele capacului cat si pentru a opri produsul sa iasa si sa se imprastie peste tot. 


Daca v-ati hotarat ca vreti sa folositi aceasta pudra, puneti putin produs in capacul suficient de mare al recipientului. Veti vedea ca nu iese foarte multa pudra, ceea ce este bine pentru ca nu facem risipa. Capacul, desi stramtorat, este destul de adanc cat sa nu permita imprastierea produsului. 


O sa spuneti Pai bine, si cum imi pun pudra pe fata?
In celalalt capat al ambalajului veti vedea ca, prin rotirea capacului, iese o mica pensula in stil kabuki numai buna pentru retus zilnic. Are chiar si un dispozitiv prin care prinde toti perii intr-un singur loc pentru a putea baga pensula cu usurinta la loc.

Pe mine, una, m-a cucerit ambalajul. Stiti ca eu sunt pro ambalaje travel friendly si mi se pare ca aceasta pudra este de departe potrivita in acest sens.





Am purtat acest produs cateva zile si pot spune ca nu rezista foarte mult (poate 2-3 ore), dar nici nu incarca tenul daca il reaplic in mai multe reprize pe parcursul zilei. Nu este nevoie de foarte multa pudra pentru o aplicare, dar pensula trebuie curatata periodic pentru a evita crearea unui mediu benefic bacteriilor. 

V-am spus si mai sus despre ambalaj, va spun si aici: cred ca cei de la Benefit sunt cei mai smecheri in ceea ce priveste ambalajele jucause. Produsele lor si cele de la Too Faced ma cuceresc doar prin culorile si desenele pe care le pun pe etichete.

Ca si cantitate, este destul de micuta, are 7 gr.
Ca si pret, face parte din categoria produselor high end asa ca pretul este pe masura: ~150 de lei (cred).


Per total, sunt foarte multumita de acest produs, mi se pare perfect pentru calatorii si numai bun de purtat in geanta in fiecare zi pentru situatii de urgenta.

Voi aveti acest produs? Cum va intelegeti cu el?

Denisa

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.