In Deep Love with Melkior lipstick

08:00


Toamna aceasta vreau sa port cea mai frumoasa nuanta pe buze.


Ma stiti, mereu gata sa promit schimbari si mereu gata sa inventez scuze pentru care aceste schimbari nu se intampla. Sunt obisnuita cu aceeasi tusa de culoare pe buzele mele chiar daca, uneori, imi doresc un ruj mai aprins, mai intens: imi impun sa il port, sa il incerc, sa vad cum ma simt si ce feedback am, dar inainte sa ies pe usa dau inapoi si ma sterg. O urma a dorintei mele tot ramane pe buze, dar nu destul de mult. 

Toamna aceasta sunt hotarata sa experimentez. Sper sa ma tina aceasta decizie.
Vreti sa stiti despre ce ruj este vorba?


Melkior a scos 2 nuante noi de ruj mat in aceasta toamna: irresistible care este un rosu inchis si aceasta nuanta de mov inchis numita deep love de care sunt chiar indragostita. V-am aratat-o si intr-o postare anterioara, cu produsele de pe biroul meu in aceasta toamna.

Sa va spun de ce am dedicat un articol intreg acestui ruj: eu sunt o mare fana a finish-urilor mate pentru buze si, pana acum, singurele produse cu adevarat mate gasite de mine sunt rujurile M.A.C. (prea scumpe pentru buzunarul nostru de romancute, nu?). La Beauty Swap am primit acest ruj mat de care m-am indragostit absolut!

Ambalajul este foarte frumos si elegant, fara accesorii sau alte culori ciudate pe el. Capacul mi se pare rezistent, am incredere sa il iau in geanta fara sa imi fie teama ca va pica si voi murdari totul in jurul meu. Mirosul nu ma deranjeaza dar nici ceva memorabil nu este. Finish-ul este mat, asa cum am mentionat mai sus. Pretul acestui ruj este destul de accesibil, 39 lei. Vestea buna este ca paleta de culori este destul de variata astfel ca fiecare dintre noi isi poate gasi un preferat in gama lor.



Eu una sunt hotarata sa ma mai uit printre rujurile lor, voi ce spuneti?

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Hmm, mie mi se par mai mate cele de la Golden Rose. La Melkior lip pen-ul mi se pare mat, rujurile au un usor luciu (desigur ca am si eu Deep Love :X).

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.