Mască pentru jumătate de față - Halloween

09:30


Nu vrei să te colorezi pe față de Halloween? Am soluția pentru tine!



V-am tot arătat și v-am tot ținut la curent cu faptul că am o mască de jumătate de față și vreau să o aranjez pentru seara de 31 Octombrie. M-am tot ascuns după deget și nu mi-am făcut timp pentru ea însă de data aceasta m-am pus pe treabă. 

Cu ocazia intrării în familie a noului Canon 70D am filmat acest frumos tutorial. (Sunt prea mândră de aparat, trebuia să mă laud, nu? ^.^)

M-am gândit că poate sunt printre noi și persoane care nu vor să se coloreze cu totul în seara cu pricina dar totuși vor să aibe o schimbare de look. O mască este ocazia perfectă și dacă nu găsim masca ideală în magazin, să o personalizăm noi, zic!

***

Mi-a fost destul de greu să aleg un model pentru că voiam ceva care să se potrivească câtor mai multe persoane. Un personaj de benzi desenate părea fezabil și pe placul multor persoane. Nu este scary, așa e, dar când lucrezi pe o mască mie mi se pare ca opțiunile sunt limitate.

Eu sunt destul de mulțumită de rezultatul final, voi ce ziceți? Aveți mai jos întreg tutorialul!






You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.