Ce folosesc cel mai mult in sezonul acesta rece

08:00


It's the most wonderful time of the year...


Am zis că încerc să mă abțin până la 1 Decembrie măcar (care e marțea viitoare) dar nu pot! Tocmai când ziceam că sunt motivată am văzut că Zoella deja și-a decorat camera șiiiii am cedat.

Îmi place Crăciunul! Dacă am avea 8 luni de vară, 3 de toamnă și una întreagă dedicată Crăciunului cred că aș fi cea mai fericită ființă de pe pământ.

Pentru că toamna se termină și vremea se înăsprește din ce în ce mai mult, am hotărât să fac un top al produselor necesare (mie, cel puțin) în perioada următoare.


Ten curat, pomeți bine conturați, buze evidențiate și machiajul ochilor lejer: cam asta e rețeta mea mai ales în preajma sărbătorilor. Am ales niște nuanțe subtile și anume acest quad de la Estee Lauder. 2 culori mate, 1 sidefată și 1 perlată. Nu vreau să vă spun mai multe pentru că v-am făcut swatch-uri mai jos. 


E inutil să menționez un parfum preferat pentru că eu încerc cât de mult pot eu să-mi formez propriul meu miros, să am propriul meu parfum (la general vorbind). Deși iubesc Chanel No.5 se pare că îl folosesc destul de rar tocmai pentru că nu vreau să îl termin. (haha)


Iarna îmi e cel mai greu cu spălatul pe cap. Dacă vara pot sa îmi fac baie și dimineața și să plec semi-udă, iarna nu se acceptă acest lucru. Noroc cu șampoanele uscate și cu companiile din ce în ce mai multe care produc astfel de chestii salvatoare! Nu sunt fana șampoanelor uscate, poate pentru că am încercat doar Balea, dar să vedem cum se descurcă Wella la capitolul acesta.


Bradu-i verde, decorațiunile sunt aurii și roșii iar buzele noastre la fel! V-am făcut mai jos câteva swatch-uri atât pentru rujuri cât și pentru niște culori foarte frumoase pentru pleoape! 



V-am spus că vă las swatch. #09 Amethyst Spark este incredibil de frumos și are niște irizații uimitoare în realitate!



Mi se pare că pigmenții și nuanțele de auriu au, în general, rostul în două perioade ale anului: Crăciunul și atunci când ne super bronzam. Cum soare puternic și căldură nu prea este, nu ne rămâne decât Craciunul. Acolo voi folosi acești doi pigmenți mi-nu-nați de la NYX.


Voi ce folosiți în sezonul rece cel mai mult?

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Buna kiss emoticon cum pot aplica pigmentii? ca sa stea acolo.. cum ii "lipesc"? :)) sau ii pot folosi ca pe un fard?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu folosesc nimic extraordinar pentru pigmenti. Ii folosesc ca pe fardurile pulbere :D

      Ștergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.