Fardurile ColorPop

08:00


Fardurile Colorpop au ajuns la mine acasă ...de o lună deja!


Să vă spun care e povestea noastră (a mea și a acestor farduri). Am adus acasă câteva în Octombrie 2014 pentru Ștefana. Sinceră să fiu, nu am fost prea impresionată de aceste farduri, nici măcar nu m-a interesat să caut despre ele sau să le swatch-uiesc. I le-am adus acasă și aia a fost. 

În Septembrie 2015 o prietenă dragă îmi spunea că mai are 2-3 săptămâni și că dacă vreau să-mi aducă ceva să mă grăbesc să comand. I-am spus Ștefanei și ea mi-a spus că își mai comandă Colorpop: Nu vrei și tu? Pfaaa.. vreau? 

Din impuls am zis Da. Mi-am ales un set și le-am comandat. Orice produs de pe site-ul lor este $5 (sper să nu greșesc). Eu mi-am luat un set de 6 culori pentru care am plătit $30. Aș fi putut foarte bine să îmi personalizez eu setul adică să aleg 6 culori individuale că aș fi plătit aceiași bani dar ...nu am fost chiar atât de interesată ca să fac asta.

În seara zilei de 26 (sau 28) Octombrie prietena mea a venit acasă și eu m-am dus să îmi iau mult așteptatul pachet. A doua zi am făcut unboxing cu Ștefana iar reacțiile noastre le puteți vedea live aici: 


Să trecem la ale noastre. 
Îmi place cum sunt împachetate. Nu este o modalitate practică pentru depozitat pentru că ocupă mult spațiu dar arata ca și cum este depus efort pentru fiecare mono in parte. 
Ambalajul nu pare a fi foarte rezistent dar nici eu nu vreau să mă joc ping-pong cu culorile așa că să sperăm că nu îmi vor pica pe jos.


Textura lor e absolut genială! Nici nu știu cum să o descriu, nu sunt farduri cremă dar dacă ați putea face un swatch ați înțelege imediat faptul că toată lumea spune că sunt extrem de moi. Pur și simplu ți se scufundă degetul în produs. Pare a fi o combinație între produs cremă, spumă și fard compact. 

Pensulele din păr natural nu cred că vor face o treabă foarte bună, am observat că nuanțele se transferă mai bine pe pensulele sintetice. Totuți, pentru o pigmentație impecabilă, vă invit să vă folosiți degetele.

La rezistență nu am ce să reproșez. Eu le-am folosit cu Shadow Insurance de la Too Faced și nu s-au mișcat niciun milimetru. Pentru swatch-urile de astăzi am pus doar puțin fond de ten dedesubt și vedeți, a doua poză este făcută după ce am considerat că am terminat pozele și e cazul să mă spăl pe mâini cu un săpun cu particularități de scrub de corp! Mare mi-a fost mirarea când am văzut cât trebuie să frec de mult!




Swatch peste fond de ten.


Swatch după ce am încercat să mă spăl pe mâini. Mult.



În concluzie, eu sunt foarte mulțumită de achiziție și regret că nu mi-am cumpărat mai multe chestii. Să sperăm că voi mai avea prieteni care pleacă în state sau că cei de la Colorpop vor aduce și la noi. Pentru $5/ produs aș lua... multe!

You Might Also Like

2 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.