Kylie Jenner pe blogul meu?!

09:17


Ei, acum mă scuzați vă rog că nu dispun de un studio complet și mai apar elemente ciudate prin cadru, ca de exemplu, patul. Dar eu cred că e drăguț așa, cu luminițe, atmosferă Crăciunească, nu?


***

Nu știu care este treaba, de obicei mă apucă în prag de toamnă, dar de câteva zile m-am reapucat de Sex and the City și, făcând aceste poze (care, apropo, nu au nici o treabă cu serialul), mă gândeam că deși mi-am dorit mereu să fiu o Carrie, cred că sunt o Charlotte. Nu întrebați! Dacă nu v-ați dat seama până acum, să știți că deseori mă trezesc filosofând.

***

De-a lungul carierei mele de youtuber de frumusețe (sau așa mă numesc eu) am primit numeroase mesaje cum că parcă aduc a Kylie Jenner și că ar trebui să fac un tutorial să vedem, dom'le dacă are publicul dreptate. Păi nu? Drept să zic, mai multe mi-ați spus că semăn cu Alina Eremia dar uite că momentan mie mi-a plăcut mai mult de Kylie și am decis să reproduc unul dintre look-urile ei.

După cum probabil ați intuit am făcut și un tutorial pe youtube pentru voi, în cazul în care vă interesează ce fel de fond de ten am folosit, cum am făcut conturul buzelor sau ce doamne iartă-mă minunății de gene am folosit. 

Înainte să vă gândiți să îl reproduceți și voi vă rog să aveți în vedere 2 lucruri:
1. Eu aș merge așa la o petrecere sau un eveniment care are loc seara. Deși natural, machiajul este totuși prea mult pentru zi.
2. Nu uitați să vă faceți o poza și să o tăguiți cu #denisasimam sau să faceți la un fel să o vad și eu!







Cum vi se pare? Ce ați schimba la acest look?

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.