Machiaj Smokey Maro

08:00


S-ar putea să fi obsedat puțin cu machiajele smokey zilele astea. Până acum o lună mă feream de acest machiaj foarte tare pentru ca nu îmi ieșea dar, acum, după școala de machiaj convențional de la Melkior, mi se pare că am învățat să îl fac și parcă l-aș exersa încontinuu.

***

Ea este Andra, o prietenă dragă care mă roagă lasă să o machiez tot timpul from time to time. Îmi place foarte mult fața ei (sună ciudat, știu) pentru că mi se pare că este exact ca o pânză: mi se pare că pielea ei este destul de curată încât să obțin acel look smooth iar forma ochilor îmi permite multe tipuri de machiaj.








Too Faced Primed and Poreless Primer
Revlon Colorstay Foundation
NYX Twin Cake #CP05 Nude Powder
Benefit Hoola Contour Powder
Lorac Tantalizer Highlight
10 blush no name palette
Too Faced Shadow Insurance 
Color Pop #Melrose Eyeshadow
Lorac PRO Palette 1
Eyebrows: MAC #Cork Eyeshadow
Astor Big and Beautiful Mascara
Miss Sporty Lip Pencil #nude
Avon Lipstick

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.