10 idei de cadouri pentru Valentine's Day pentru el și pentru ea

15:01




#1 Primul cadou pe care l-am făcut vreodată a fost o poză înrămată cu doi oameni desenați care stau sub aceeași umbrelă iar în jurul lor ploua. Nu știu dacă acesta este motivul sau altul, dar pentru mine fotografiile puse în ramă exprimă cel mai bine conceptul de amintire. Eu aș oferi câte o fotografie cu orice ocazie, chiar să fără un motiv anume. Calatoriaa (click) este un magazin online cu lucruri foarte frumoase, care trezesc amintiri (vedeți, v-am povestit deja de una a mea). Dacă vreți niște rame mai diferite decât ce găsiți pe piață, aruncați o privire aici sau cereți oamenilor un design anume și poate visul vostru devine realitate!


#2 Într-o cu totul și cu totul alta conjunctură, mi-a fost recomandată Anna Karenina și, dacă nu mă știți deja, eu sunt înnebunită după povești de dragoste și drame. Pentru mine un cadou drăguț și binevenit ar fi o astfel de poveste, dar dacă voi preferați SF-uri sau alte genuri, găsiți aici (click) numeroase opțiuni de unde puteți alege ceva pentru persoana voastră dragă. Totuși, dacă nu știți ce carte i-ar plăcea, puteți să optați pentru un eReader (click) astfel încât voi îi oferiți un cadou iar el își alege ce să citească. Eu am primit unul anul trecut și îmi este foarte folositor! Ba chiar îl folosim împreună.

sursa
#3 Florile au fost mereu apreciate și probabil că se va termina lumea înainte ca florile să nu mai reprezinte o surpriză frumoasă. Pe cât de mult îmi plac, pe atât de puțin le îngrijesc pe cele în ghiveci așa că îi spun mereu prietenului meu să se orienteze spre buchețele. Am intrat pe Emag să mă uit de un trepied (pentru că mi s-a rupt, v-am zis zilele trecute) și am dat de secțiunea aceasta de flori (click). Nu e așa că sunt frumoase?


#4 Dacă totuși vreți să optați pentru flori în ghiveci, faceți totul ca la carte și alegeți și o căsuță frumoasă pentru floarea voastră! Vă ziceam mai sus de Calatoriaa (click) dar să știți că găsiti acolo și căsuțe pentru flori, cum este un ghiveci denumit. Îmi place ghiveciul liniștit, mă liniștește.


#5 Noi am părăsit clubul periuțelor clasice pentru cel al periuțelor electrice. Nu știu ce ne-a luat atâta timp însă acum suntem super mulțumiți amândoi și dacă vreodată o să i se strice periuța, știu ce îi cumpăr prietenului meu! Dacă nu aveți timp să mergeți în magazin sau vi s-au părut scumpe, am găsit eu o listă (click) ceva mai bogată în opțiuni, poate vă ajuta.


#6 Vine primăvara, vara... asta înseamnă, pentru multe dintre noi, că e cazul să ne pregătim cu oje colorate, haine din ce în ce mai subțiri și bucle naturale, frumos lăsate. Domnilor, fetele voastre vor aprecia foarte mult noul ondulator pe care îl puteți lua de aici (click) și vă dau un pont: mai toate ne dam în vânt după ondulatoarele Babyliss.


#7 Tot pentru domnii lipsiți de inspirație, să știți că Urban Decay a venit în România. Probabil că nu știți despre ce vorbesc: un brand renumit de produse cosmetice după care ne dăm toate în vânt! Paleta Gwen Stefani de farduri sau blush-uri sau oricare dintre paletele Naked will do the job. Nu trebuie să depundeți efort, doar dați o comandă la Sephora pe site (click) și vine acasă. Ce ușor a fost, nu?


#8 Dacă sunteți genul oldie but goldie (cum mi-ar plăcea mie să fim eu și Eugen) și vă petreceți mult timp împreună, puteți să vă răsfățați cu un vin, un film și ceva dulce. Eu nu mă pricep la dulciuri așa că mereu iau ceva gata făcut (bine că prietenul meu apreciază mai mult chestiile picante decât dulci, acolo mă pricep). Am găsit magazinul edulce.ro (click) de unde am mai mâncat prăjiturele și vă spun că merită. Torturile arată foarte bine iar prăjiturelele micuțe sunt cireașa de pe tort.

sursa
#9 Și pentru că vă ziceam mai sus ceva de vin, eu nu aș scoate din calcul nici clasicele căni cu mesaje frumoase. Nu sunt adepta cadourilor kitch (dacă nu se scrie așa, vă rog să mă corectați), dar am găsit un proiect foarte frumos, cu cadouri simple dar de bun gust. Cana Bee mine mi-a plăcut cel mai mult iar Eugen mă aprobă de peste umăr. O găsiți aici (click) alături de alte modele.


#10 Și dacă tot vorbeam de pat mai devreme, mie îmi plac mult obiectele decorative pentru casă, dar pentru dormitor, în special. Nu cred neapărat într-o anumită cultură, dar sunt puțin superstițioasă și probabil de aici îmi plac dreamcatch-urile. Am găsit unul frumos tot pe Călătoriaa (click) și dacă vă plac și vouă, aruncați o privire la ei pe site.


Cumpărături plăcute și o zi cât mai îndrăgostită!

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.