Garderoba de toamna

14:52

Buna fetelor!
Hello sweeties!


Desi nu e nici jumatatea lui august eu nu ma pot gandi decat ca sezonul rece se apropie cu pasi repezi, mai este foarte putin si vine toamna iar eu ma gandesc la perioada de cumparaturi in care am cam intrat. Am aruncat o privire atat la reduceri cat si la articolele cu pret intreg si sunt multe lucruri frumoase care ma atrag. M-am gandit sa impart cu voi cateva obiecte pe care le-as achizitiona pentru toamna :).

I know it's just August 11 but all I am thinking about is the fall, there are few days left until September and I am thinking at this shopping period. I have took a look in some stores, at sales and at the new collections and I found many beautiful things. I thought I could share with you some pieces from my wish list :).
Asymmetric Beaded Tassels Bohemia Print Pink T-shirtTribal Style Asymmetric Apricot Jumper

Bohemia Cross Stitch Embroidered Blue Shirt

Batwing Sleeves Fringed Hem Split Grey Cardigan




Magazin OTTER
Magazin DEPURTAT



Magazin WE LOVE COUTURE


Puteti sa imi trimiteti poze, idei, intrebari, orice la adresa de mai jos!
You can send me pictures, ideas, questons, anything at my address downbelow!
contact : beauty.insider@rocketmail.com


You Might Also Like

1 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.