REVIEW: Maybelline Color Tattoo

15:30

Buna fetelor!
Hello sweeties!
Nu o sa reusesc niciodata sa gasesc un salut de "Bun venit" care sa mi se para ca suna bine asa cum niciodata nu voi gasi farduri de pleoape super pigmentate si rezistente si ieftine! Din titlul postarii este clar despre ce va voi vorbi astazi. Am doua nuante, un mov foarte frumos (endless purple) si un negru intens (timeless black). Am pareri diferite despre cele doua nuante asa ca le voi prezenta separate.
I will never succeed in getting the perfect "hello" as well as I will never succeed in getting good pigmented, resistant and cheap eye shadows. From the title you can anticipate what are we talking about today. I have two shades, a very beautiful purple (endless purple) and a very intense black (timeless black). I have different opinions about them so I will present them separately.


Produsele prezentate mai sus sunt farduri de pleoape crema care pot fi folosite in 3 feluri: baza pentru pleoape, fard de pleoape si eyeliner. Desigur, exista mai multe culori insa eu mi le-am ales pe acestea pentru a iesi din zona mea de confort (culorile mai pamantii) si pentru ca oricum cautam un negru pe post de eyeliner gel (intreaga poveste cu eyeliner gel va veni odata cu review-ul pentru eyelinerul de la love alpha si comparatia lui cu color tattoo). Acestea doua sunt culori mate desi timeless black are cateva particule aproape inobservabile de sclipirici.
Those two products are two creamy eye shadows which can be used as: eye primer (base), eye shadow and eyeliner. Of course, there are many more colours but I bought those two to get out from my comfort zone (neutral colours) and to find a black perfect for eyeline (the entire story with eyeliners in the love alpha eyeliner review that will come soon). Those two colours are both matte, the black has some almost unnoticed particles of glitter.

ENDLESS PURPLE


Endless Purple m-a dezamagit inca din magazin. Este o culoare foarte frumoase, foarte pigmentata dar este cea mai putin opaca dintre toate. Nu am avut rabdare sa ma documentez si, vazand atatea culori, mi-am bagat mainile si am ales acest mov. Multumita de achizitia mea si dornica sa o incerc, am constatat ca ghinionul ma urmareste peste tot. Am folosit aceasta culoare cu si fara baza, rezultatul este acelasi. Totusi are aderenta mai mare fara baza fiind un produs crema. L-am aplicat cu o pensula plata dar mai mult am consumat produs decat am pus pe pleoapa asa ca am apelat la cea mai buna pensula a mea: degetul. Mult mai bine! Dar totusi culoarea nu acoperea in intregime ochiul. Mai jos aveti o poza pe care am facut-o pentru ca ma enervasem. Daca va uitati cu atentie pe langa coltul intern se pot observa cateva spatii unde culoarea nu este opaca. Apoi m-am documentat si am vazut si pe la alte fete aceasi problema. Si cand ma gandesc ca eram indecisa intre endless purple, turquoise forever si on and on bronze. Dar ce sa ii faci. A fost in regula ca pana la urma fardul se lasa lucrat usor, am pus peste si am tot pus fara sa blenduiesc si am ajuns la un rezultat opac. Mai jos aveti o poza cu machiajul final. Ok, culoarea nu este opaca. Mai departe, dupa ce mi-am facut machiajul la ambii ochi si cu gene false, machiajul fetei si poze etc mi-am frecat putin pleoapele sa vad daca se ia pe deget. Nu s-a luat pe deget, pur si simplu a picat de pe pleoapa ca si cum ai avea niste nisip/pamant uscat pe mana si il dai jos. Sunt foarte dezamagita de aceasta culoare si chiar nu ma asteptam. Cred ca voi folosi aceasta culoare stric ca baza.
Endless purple was a big disappointment from the very beginning. It is a very nice colour, very pigmented but the most less opaque. I didn't do my homework first and so I just bought it. Very pleased with my new "toy" I came home and started using it. I put it on my eyelid with and without a base. It stays better without a base because it's a creamy product. First, I used a flat brush but afterwards I used my finger which was much better. At this point I got very nervous because the colour wasn't as opaque as I wanted to be, you can see in the picture. After I googled it a little I found out that there are many other girls with the same problem. Oh well, my bad, I wasn't sure between endless purple, turquoise forever and on and on bronze. The colour is buildable so I finally got an opaque result. After I did my face make-up, I applied my false lashes and I took pictures, I thought "let's see if it goes away" and I rubbed my eyelid with my finger. Surprise, surprise, there was nothing on my finger but neither on my eyelid. The colour was going down as dry sand. I am very disappointed in this colour and I will use it just as a base, in a very thin layer.



TIMELESS BLACK


Dupa Aventura cu endless purple am decis sa imi mai cumpar o culoare si sa vedem daca am avut eu ghinion sau pur si simplu nu ma inteleg cu aceste farduri. Mi-am ales timeless black pentru ca vroiam un produs pentru codita aceea clasica neagra si nu am avut niciodata nimic la borcanel. Eram atat de speriata de toata experienta anterioara incat imi venea sa desfac o culoare, sa o testez si sa o iau asa desfacuta sa ma asigur inca din magazin ca totul e in regula. M-am abtinut insa! Am ajuns acasa si am inceput sa il aplic strict ca eyeliner. Este un produs foarte moale si foarte usor de lucrat cu el. Nu a trebuit decat sa ating si negrul s-a transferat foarte frumos si usor pe pensula si apoi pe pleoapa mea. In mai putin de un minut aveam o codita foarte frumoase, opaca si intensa! Am stat cu el pe pleoape intre 3 si 4 ore si in acest timp nu s-a transferat absolut deloc. L-am aplicat insa peste o baza lipicioasa ceea ce nu cred ca a fost chiar in regula pentru el pentru ca, dupa cum spuneam mai sus, mi se pare ca adera mai bine pe o suprafata neteda. Singurul defect pe care l-am gasit este ca, daca frec putin cu degetul, pur si simplu cade, ca si cum ar fi tencuiala (ce comparative :)) ). Dar daca nu umblu la el nu se intampla nimic, sta acolo unde trebuie. Ei, asa da!

After the entire story with endless purple I thought I should buy another colour to see if those products are really bad or we just can get along. I picked up timeless black because I needed a product for my eyeline and I never had something in a jar. I was so scared because the experience with the purple that I almost opened a new black in the store to see if the colour is good. I didn't do that though! I got home and I started using it. The product was so creamy and so nice that I had no problems in creating a wonderful eyeline in less than a minute. I had this black on my eyes for like 3 or 4 hours and I must say, it just stayed where I put it. If I am rubbing it with my finger, it goes away like the purple one, but if I do not touch it, it just stays there. I am very impressed with this one and I will buy another 2 or 3 colours in the future (on and on bronze, turquoise forever and another one that I do not know the name). This one is a big yes!


Asadar, sunt destul de multumita de negru si destul de dezamagita de mov. Data urmatoare cand voi mai cumpara color tattoo ma voi orienta catre nuante sidefate pentru ca am observant ca sunt mult mai rezistente (am facut un swatch pe mana in magazin si dupa ce m-am spalat acasa cu sapun inca se mai vedea putin nuanta).
I am very pleased with the black and very mad about the purple. Next time when I will purchase color tattoo I will go with some shimmery shades because they are much more resistant ( I swatched a shimmery colour and back home, after I washed my hands with soap the colour was still there).
Din punct de vedere al pretului, mi se par putin cam scumpe. Sa dai 30 lei pe un singur fard si nici de acela sa nu fi multumita nu e tocmai ok, parerea mea.
As for the price, I think they are a little overpriced. I don't think is really fair to pay 30 lei (6.70 euro / $8.80) for a single eye shadow and not be pleased with it.
Puteti sa imi trimiteti poze, idei, intrebari, orice la adresa de mai jos!
You can send me pictures, ideas, questons, anything at my address downbelow!
contact : beauty.insider@rocketmail.com

You Might Also Like

6 comentarii

  1. cel mai reusit este on and on bronze..il adoor

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi se pare foarte ciudat ca s-au comportat asa la tine. Eu am cinci Color Tattoo si nici unul nu mi-a cazut ca o tencuiala, toate sunt super pigmentate si rezista de n-am treaba. Se blenduiesc foarte bine, le pot combina cu alte farduri "uscate" si arata foarte bine. Eu tind sa cred ca ale tale sunt foarte vechi / expirate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vreau sa le fac reclama proasta sau ceva, nici nu este un articol sponsorizat asa ca parerea este strict obiectiva. Eram dispel dupa ele, le-am vazut la atatea fete si am fost super dezamagita de ele :(. Eu nu stiu daca sunt vechi, le-am cumparat la o saptamana - maxim doua dupa ce le-au adus in magazinul local. Asta e, sunt mai ghinionista.

      Ștergere
  3. A picat la fix articolul tau! Voiam sa imi iau mov, dar articolul tau m-a facut sa ma razgandesc.

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, eu nu as recomanda acest mov dar cine stie, poate povestea mea a fost doar o intamplare!

      Ștergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.