Edward Scissorhands

18:57

Bunaaaaa!
Helloooo!
Zilele trecute am trecut in revista cateva transformari uriase care se pot realiza cu ajutorul produselor de machiat printer care se numara celebrele taieturi false de pe fata sau the Grinch. Dupa o astfel de discutie bineinteles ca m-am trezit cu gandul la o astfel de provocare si mi-am ales sa recreez chipul lui Edward Scissorhands. Cat de bine mi-a iesit, va invit sa imi spuneti voi in sectiunea de comentarii. Pana data viitoare, va las cu cateva poze!
These days I was talking about some big transformations such as fake scars on the face and the look of the Grinch made with the help of cosmetics products. After such a discussion I woke up with a big wish to try to do something like that. I choose Edward Scissorhands. If I did good or bad, please let me know in the comment section below. Until next time, here are some pictures!







Puteti sa imi trimiteti poze, idei, intrebari, orice la adresa de mai jos!
You can send me pictures, ideas, questons, anything at my address downbelow!
contact : beauty.insider@rocketmail.com

You Might Also Like

1 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.