Oriflame The One Illuskin foundation, concealer, face powder

08:00

In postarea aceasta v-am vorbit despre ojele si glossurile primite de la Oriflame. Astazi va voi prezenta si produsele Illuskin adica produsele de fata: fond de ten, concealer si pudra. 

Voi incepe cu fondul de ten. 
Ambalajul este unul clasic, imi place foarte mult faptul ca are pompita. In acest fel reusesc sa il pastrez igienic. 
Nu ma incanta foarte tare la capitolul acoperire, este mult prea usor pentru mine. Eu ma confrunt cu probleme de roseata si tot felul de astfel de pete asa ca mereu caut un fond de ten cu acoperire cel putin medie. Daca m-as gandi sa il compar cu ceva, cred ca este comparabil cu Rimmel London Perfect Match.
Este un fond de ten foarte hidratant, cred ca s-ar comporta super pe un ten uscat.
Pentru ca nu mi se potriveste nuanta (#30600 natural beige) nu pot sa va spun nimic despre cat de rezistent este la transfer.
Produsul are cantitatea normala a unui fond de ten, adica 30 ml. 
Are SPF 20 ceea ce este un mega plus!

Concluzia mea este ca nu m-a impresionat cu nimic si nu m-a convins sa achizitionez o nuanta mai deschisa, potrivita tenului meu. In cazul in care ma voi bronza si mi se va potrivi nuanta, il voi incerca si va voi spune atunci eventuale opinii diferite fata de momentul acesta, dar din moment ce acoperirea este atat de mica nu cred ca imi va placea nici atunci.


Mai departe va voi prezenta concealerul Illuskin. Dupa cum banuiti, nici aceasta nuanta nu mi se potriveste, este o idee cam inchisa. 
Imi place ambalajul, este perfect de luat in caz de deplasari. 
Imi place si metoda de dozare, pot sa pastrez igiena produsului. 
Cantitatea pe care o primiti este de 10 ml.
Are o acoperire destul de buna.
Din nou, daca nuanta nu mi s-a potrivit nu stiu cat rezista, daca se aseaza in liniile fine etc.
Concealerul trebuie totusi fixat cu pudra.
As indrazni sa-l compar cu Wake me up de la Rimmel London, insa este strict parerea mea.
Mai jos am pozat o alunita fara concealer si cu concealer ca sa vedeti gradul de acoperire.

Concluzia mea este ca e un produs bun pentru persoanele care nu au cearcane sau imperfectiuni foarte vizibile si, din nou cred, s-ar potrivi mai bine unui ten uscat decat unuia gras sau combinat.


Ultimul produs pe ziua de astazi este pudra Illuskin; pentru ca am lasat ce este mai bun la urma.
Nu ma asteptam la nimic de la aceasta pudra, mai ales dupa ce fondul de ten si concealerul m-au dezamagit. Cand am incercat-o m-a multumit din prima. 

Desi am putine, foarte putine poze la ea, am numai cuvinte de lauda.
Imi place ca nu este mare, ocupa putin loc in geanta. Imi place ambalajul, dar si faptul ca are oglinda. Imi place pana si faptul ca este patratoasa, se aseaza mai frumos in raft. Nu stiu de ce nu imi plac cele rotunde.
Desi este o nuanta inchisa (#medium) mi se potriveste de minune. 
Are o acoperire destul de maricica. Asa ca o comparatie, acopera putin putin mai slab decat super iubita mea pudra de la Clinique Super Powder Double Face Poder pe care la mai putin de 140 de lei nu o gasiti nicaieri.
Are un miros foarte discret, deloc deranjant. 
Matifiaza tenul si reuseste sa tina sebumul sub control o perioada bunicica de timp (cateva ore).
Ma deranjeaza buretelul, nu l-am folosit pana acum pentru ca as crea un mediu propice pentru bacterii dar nu e problema, pot sa il arunc. Totusi il pastrez ca sa nu se murdareasca oglinda.
Are SPF 15 ceea ce e nemaipomenit! De obicei, in sezonul cald renunt la fond de ten, aplic crema si o pudra cu acoperire mare. Sa vedem ea cum se va comporta in situatia asta.
Pudra vine intr-o cantitate de 8 g ceea ce mie mi se pare cam putin, insa oricum nu o consumam peste noapte. 

Concluzie: Imi place maxim si sigur o voi recumpara! 


Voi ce sunteti tentate sa incercati?

You Might Also Like

8 comentarii

  1. Din cele 3, şi eu sunt încântată doar de pudră. Eu am primit nuanţa Medium şi mi se potriveşte, fiind foarte albă, aşa că m-a făcut curioasă să văd cum arată şi nuanţa Light. Totusi, pentru 8 grame, preţul de aproape 50 RON e cam mult...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi se pare pretul destul de mare avand in vedere cantitatea dar si optiunile pe care le avem pe piata. Probabil ca in timp se vor gandi sa mai scada putin preturile. Ma bucur totusi ca mi se potriveste pudra si ca ma incanta atat de mult.

      Ștergere
    2. Nuantele trimise sunt toate aceleasi, e de la sine inteles ca nu puteau verifica fiecare blogarita in parte ca sa trimita nuanta exacta dar ma gandesc ca la fond de ten si la concealer puteau trimite macar cu o nuanta mai deschisa. Oricum, asa cum am specificat si in postare, au o acoperire mult prea mica pentru ceea ce caut eu deci probabil ca daca aveam atat fondul de ten cat si anticearcanul ceva mai deschise tot nu m-ar fi multumit atat de mult incat sa le si port.

      Ștergere
    3. Uite, de exemplu, la TheBeautyTag am citit că a primit o nuanţă mai deschisă a fondului de ten faţă de cea pe care am primit-o eu.

      Ștergere
    4. Imi cer scuze atunci, a fost greseala mea!

      Ștergere
  2. Imi place foarte mult pudra si mi se potriveste perfect.

    Kisses

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt lafel de multumita de ea.
      Sa o folosesti in continuare cu placere! ❤️❤️❤️

      Ștergere
  3. Preturile de la Oriflame sunt vizibil diferite fata de cele de la Avon... La Avon ai o gama variata de preturi si produse pe cand la Oriflame gama este mai restransa...dar revenind la fond de ten, il am si eu si nu-mi place..nu rezista spre deosebire de cel de la Rimmel, Stay Matte, insa anti-cearcanul imi place..nu inteleg cum de unul mi se potriveste si altul nu..dar in fine :))

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.