The One Colour Impact Cream Eyeshadows & The One Volume Blast Mascara

17:42

In final, va vorbesc despre ultimele produse primite in campania de testare a produselor The One de la Oriflame. Este vorba despre doua farduri crema The One Colour Impact.


 Ma indragostesc destul de repede de farduri in general asa ca ele au fost primele produse pe care le-am desfacut din tot pachetul. M-am bucurat foarte mult ca una dintre nuante este maro pentru ca imi doream On and on bronze de la Maybelline. Vom vedea ulterior ca nu se compara una cu alta.



Prima nuanta se numeste Golden Brown, insa dupa parerea mea nu este chiar "golden". Este un maro destul de inchis, care ma duce cu gandul la pamantul ud. Nu imi dau seama unde este "golden" pozitionat anume in acest fard crema.



Cel de-al doilea fard este in nuanta Olive Green, o culoare foarte frumoasa de verde inchis. Imi place mult nuanta, mai jos aveti chiar si un machiaj in aceasta tema.



Ambele culori sunt destul de inchise dupa cum poti observa.
+ Ambalajul este foarte dragut, usor de depozitat dar si de transportat: un borcanel micut cu capac din plastic.
+ Cantitatea pe care o primim este de 4g, suficient as spune eu. Sunt de parere ca mai bine dau mai putni bani pe cantitati mai mici de produs decat mai multi bani pe cantitati mai mari si, cine stie, nici sa nu le folosesc sau sa mai si expire. 
- La capitolul rezistenta nu exceleaza, se strang in pliu, au neaparat nevoie de un primer.
- Pentru mine, formula este mult prea usoara. Imi place un fard crema mai gros, o consistenta mai densa. Acesta este destul de usor.
+ Oriflame ne pune la dispozitie o paleta draguta de 8 nuante
- Pretul este destul de mare atat pentru cantitatea de produs dar si pentru calitatea fardurilor: 35 lei. 


La inceputul postarii am facut o legatura intre aceste farduri crema si Color Tattoo. Nimic nu e comparabil intre ele! Mai mult de atat nu am ce sa spun.

Mai departe intra in scena The One Volume Blast Mascara in nuanta   in singura nuanta in nuanta black.
Inainte de toate, pe mine ma incanta si ma impresioneaza un rimel cu periuta pufoasa, uriasa, am impresia ca toata magia se datoreaza pensulei si mai putin formulei. Dupa cum probabil deja stiti, acest rimel are o periuta subtire cu perii destul de rarefiati. Cu toate acestea, dupa cateva utilizari imi dau seama ca imi place periuta pentru ca este mai scurta decat tot ceea ce am incercat eu vreodata. Este singura periuta cu care imi pot aranja genele inferioare fara sa ma murdaresc (prea tare).
Nu stiu ce as putea spune despre acest rimel, este unul destul de obisnuit. 
Nu imi ofera alungire, nu imi ofera volum, dar nuanta de negru este destul de intensa. 
Mie mi se pare ca imi rezista bine pe gene si nici nu am observat vreo urma de transfer pe pleoapa inferioara sau cea mobila.
Pretul este unul decent de 28 lei.


FARA RIMEL


 UN STRAT DE RIMEL


DOUA STRATURI DE RIMEL 


In concluzie, nici rimelul dar nici fardurile de pleoape nu m-au multumit pe deplin. Poate un punct in plus il are rimelul pentru periuta mica cu care imi pot aranja genele inferioare.

Tu ce crezi despre aceste produse?

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Şi mie mi-a plăcut faptul că e mică periuţa, în rest cred că un rimel bun = combinaţia dintre periuţă şi consistenţa/formula produsului. Mie fardurile mi-au rezistat cu primer fără probleme şi sunt foarte mulţumită de ele, cu menţiunea că sunt primele farduri-cremă pe care le încerc, deci nu am cu ce face o comparaţie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac mult mai mult fardurile crema de la color tattoo, sa incerci si tu! Sunt si o idee mai ieftine...

      Ștergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.