DIY: Lipstick palette

08:00

Nu sunt nici pe departe o fana a produselor de buze, sau mai bine zis, nu eram. Cu toate acestea, cand am inceput sa fiu rugata sa realizez machiaje, am fost nevoia sa achizitionez ceva si in aria aceasta. Vroiam o paleta cat mai diversa de nuante la un pret cat mai mic. Cum ar fi fost sa cumpar dintr-o data cateva rujuri, poate 10? Din acest motiv m-am axat pe mostre de ruj, si anume cele de la Avon. 


O perioada le-am tinut intr-o punguta dupa care le-am mutat intr-o cutie. Am constientizat repede cat de greu imi vine sa le folosesc si cat de greu vad fiecare nuanta pe care o am. Am decis sa le creez niste conditii minunatelor mele mostre asa ca am facut niste despartitoare din carton. In dreptul fiecarei mostre am lipit un post it foarte mic pe care am swatch-uit nuanta fiecarei mostre. 


O vreme destul de lunga totul a fost bine si frumos, rujurile erau foarte usor de vazut si de folosit si eu m-am multumit asa. Cand aveam deplasari insa simteam ca ma cam incomodeaza, cutia ocupa un spatiu mult prea mare. Zilele trecute mi-a venit geniala idee sa le pun intr-o paleta. Aveam una mai veche, tot de la Avon si tot cu rujuri. Am golit-o pentru ca produsele erau destul de vechi si am pus fiecare mostra in acea paleta.



Am folosit o forfecuta mica pentru a scoate tot produsul din mostra si un cutitas cu o margine putin curbata pentru a pisa rujul si a-l pune in paleta. 
Sunt foarte multumita de rezultat, este mult mai usor de transportat si chiar am descoperit nuante pe care le uitasem cu desavarsire.





Nota: Recomand sa faceti acest lucru pe un prosop si nu pe pat, ca mine, pentru ca TOTUL in jurul vostru se va murdari de ruj!

Voi ce parere aveti despre paletuta mea? <3 p="">

You Might Also Like

9 comentarii

  1. Ai avut răbdare nu glumă. Și eu visez la trusele alea legendare de rujuri... Dar de la a zice la a face...e lungă calea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu un serial funny in fata am rabdare pentru orice :))

      Ștergere
  2. Si eu am facut ceva de genul :)) Am scos fardurile ca erau cam vechi, am sterilizat capacelele alea de metal, apoi am presat rujul in ele. Mi se pare mai okay si mai avantajoasa treaba cu mostrele, pentru ca nah~ rujul se poate invechi, mai ales daca este o culoare pretentioasa pe care nu o folosesti foarte des. Zic eu~ ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot sa spun ca de cand am luat mostrele acestea am inceput sa acumulez cateva rujuri si cateva glossuri pe care oricum nu le prea folosesc :))
      Cat despre mutatul produselor in palete mai mici, mi se pare super ca economisesti spatiu (eu sunt clean freak, vreau totul in ordine si organizat).

      Ștergere
  3. Ce idee buna, super misto. O sa incerc si eu. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Niciodată nu m-aş fi gândit la asta! Câte culori frumoase şi ce soluţie practică şi economică! <3 Îţi aduci oare aminte numele rujurilor şi al nuanţelor? ( 2 mă interesează în mod special: al treilea ruj nude de pe rândul 2 şi negrul din capăt)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, din pacate nu imi amintesc numele lor, dar negrul acela e defapt un mov rosu foarte inchis

      Ștergere
    2. Ah, părea negru :( Mulţumesc frumos pentru idee, cred că o să o pun în aplicare! >:D<

      Ștergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.