Digital Divas 2014 - Concluzii

08:00

Digital Divas se doreste a fi un eveniment dedicat divelor din mediul online. Pe langa gala de premiere a proiectelor inscrise la diferite categorii si conferinta in cadrul careia sunt impartasite tips and tricks, Digital Divas este o adevarata oportunitate de comunicare intre oamenii din mediul online, de a ne cunoaste intre noi sau de a ne revedea.
Pentru mine este prima data cand particip la Digital Divas, motiv pentru care m-am gandit sa impartasesc cu voi aceasta experienta frumoasa. Inainte de eveniment m-am documentat cu privire la anii precedenti, iar dupa eveniment am incercat sa evit parerile celorlalti participanti pentru a putea expune aici o parere cat mai sincera.
Inainte de toate, am fost impresionata de decor: totul foarte feminin si primitor (sunt sigura ca pozele vorbesc de la sine). Din pacate, evenimentul a avut loc la Palatul Ghika, destul de departe de majoritatea invitatilor zic eu. Totul s-a desfasurat in doua spatii amenajate: unul mai mare in care au fost conferinta si gala, iar altul mai mic unde ne-am petrecut pauzele, ne-am delectat cu bunatatile puse la dispozitie, am facut poze si am impartasit idei.


Conferinta

A fost impartita in 3 sesiuni cu pauze intre ele.

I. In prima etapa i-am avut drept speakeri pe Loredana Groza, Andreea Balada si Raluca Kisescu. Persoana care mi-a atras cel mai mult atentia a fost Andreea Balada de la Murmur. Mi s-a parut ca a contrastat puternic cu ceilalti speakeri, a fost foarte modesta. Ne-a impartasit povestea ei si cum a cunoscut ea succesul iar vorbele pe care ni le-a impartasit au fost foarte calde si motivationale.

II. Mai departe, in etapa a doua i-am ascultat pe Maurice Munteanu, Dana Sota si Vicki Nicola.
 Nu aveam idee cine este Vicki Nicola dar ea mi-a atras cel mai mult atentia de data aceasta. Mi-a placut ca a pus accentul pe viitorul in blogging, anume ca acesta este reprezentat de video. Vicki a invocat o legatura mult mai stransa intre emitator si receptor, legatura care se realizeaza prin intermediul video-ului. De asemenea, a mentionat o idee foarte interesanta care mi-a dat de gandit si anume ca statutul de outsider este dezirabil deoarece la inceput de drum oamenii nu te cunosc, nu te eticheteaza si nu asteapta ceva anume de la tine din primul moment.
III. In sesiunea a treia ii avem pe  Alina Gavrila Bortun, Radu F. Constantinescu si Radu Crisan.
Asa cum se observa mai sus, acolo unde speakerul nu m-a impresionat cu nimic, am evitat sa spun ceva. De data aceasta voi mentiona doua vorbe scurte despre Radu F. Constantinescu, speaker pe care vroiam sa il aud ce are de spus: omul din spatele blogului difera foarte mult de omul din fata publicului de la Digital Divas. A aparut in fata noastra parca fara a avea vorbele la el, a dezbatut putin subiectul comentarii rautacioase ce i s-au adus de-a lungul timpului si ne-a spus ca nu poate impartasi cu noi cheia succesului.
In introducerea Galei de premiere, a aparut in fata noastra Lucy de la Lovely by Lucy. Daca aveti timp va rog mult sa o cautati! Este o pustoaica foarte simpatica ce activeaza in mediul online de cativa ani si care se bucura de un succes grozav. Pe langa povestea ei, Lucy ne-a indemnat sa fim noi insine, blogul nostru sa ne reprezinte si sa imbinam pasiunea cu munca pentru ca asa iese treaba frumoasa! Mi-a placut foarte mult de ea, prezentarea ei a fost inspirationala pentru mine.

Gala Digital Divas

Nu as vrea sa lungesc acest articol mai mult decat este cazul, aveti aici lista cu castigatoarele de la toate categoriile. Singura mentiune la capitolul premiere pe care as vrea sa o fac este ca pe viitor mi-ar placea sa apara undeva mentionate si blogurile simple in spatele carora muncesc fete simple si nu doar proiecte complexe realizate de intregi echipe de oameni bine pregatiti. Un blog simplu si modest nu poate fi comparat cu o revista online.
Totusi, ma bucura foarte mult sa o vad pe Ioana Dumitrache de la The BFF Blog la categoria Best Beauty Blog! Felicitari! Sa te vedem la anul pe locul I!
Cam aceasta este parerea mea despre Digital Divas 2014. Va invit sa adresati intrebari sau sa va exprimati propriile impresii in sectiunea de comentarii!

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.