Avon Supershock Eye Pencils

08:00

Nu imi plac foarte multe produse de machiaj marca Avon, insa cred ca am incercat toate creioanele de buze sau de ochi. De departe cele mai bun sunt cele din gama Supershock. Sunt foarte pigmentate, cremoase si friendly budget. 


Dupa cum poti observa, eu am doua nuante: black si silver. Pe langa acestea, mai sunt inca doua: o nuanta de turcoaz si una de mov-lila-purpuriu-gen. 
Negrul este unul mat, fara particule de vreun fel in el. Argintiul are particule de sclipici in el. Ambele creioane sunt foarte cremoase, perfecte atat pentru baza unui machiaj smokey cat si pentru o liniuta simpla (daca te vei uita atent, vei vedea ca pe ele scrie "gel eyeliner"). Am folosit nuanta silver pentru a ilumina coltul intern al ochiului si a facut o treaba minunata.


La capitolul rezistenta stau destul de bine, creioanele rezista pe pleoape ore indelungate. Totusi, este necesara o baza de pleoape pentru a evita transferul pe pleoapa superioada. Dar acest aspect este destul de normal, cam toate creioanele se confrunta cu problema aceasta.
Un creion de ochi asemanator este cel de la Benefit din kit-ul "Do the bright thing". Totusi, intre Avon si Benefit, as alege tot creionul Avon pentru ca este mult mai cremos.
Ai mai jos un swatch al celor doua nuante.
In functie de ofertele campaniei, poti cumpara creionul Supershock cu 10-15 lei.

Love, D.

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Imi plac foarte mult creioanele Supershock, sunt foarte pigmentate. Dar nu le-am mai vazut in catalog de ceva vreme, chiar l-as recumparaa 😘

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.