Perfecting Face Primer Oriflame Review

08:00

Facand curatenie printre produsele mele de machiaj, am gasit o baza de machiaj pe care o am de mai bine de un an de zile. Bineinteles ca am aruncat-o dar mi-am dat seama ca nu v-am spus nimic despre ea, ce calitati are, ce stie sa faca, la ce e buna si asa mai departe. 

Pana sa cumpar aceasta baza nu avusesem contact cu niciun alt produs de acest gen, asadar nu stiam la ce sa ma astept. Apoi am incercat Too Faced face primer si m-am convins cam ce trebuie sa faca o baza de machiaj. Desigur, nu le pot compara.
Dupa ce l-am primit, l-am folosit o perioada bunicica de timp, insa nu observam nimic schimbat. Nu imi ajuta nici tenul, nici machiajul de pe el. 

Ce spun ei:
Machiajul de dimineaţă rezistă întreaga zi! Proprietăţile de reflexie a luminii şi emolienţii conferă pielii moliciune mătăsoasă şi facilitează aplicarea celorlalte produse de machiaj. Rezultatul este o bază perfectă de machiaj şi un look strălucitor.

Ce spun eu:
Nu am observat sa imi ilumineze fata in vreun fel.
Fata mea era putin mai moale, mai fina, intr-adevar.
Faciliteaza aplicarea celorlalte produse de machiaj, dar asta face si o crema.
Mie mi se pare ca incarca putin, putin tenul.
Ambalajul este unul simplu, potrivit chiar si pentru calatorii. Imi place modalitatea de dozare, pot sa scot cat de mult sau cat de putin produs vreau.
Cantitatea este una destul de buna, 30 ml.

Intre aceasta baza pentru machiaj si o crema hidratanta, eu as alege crema.
Produsul costa 20 de lei.

Love, D.

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.