Avon Glimmerstick Eye Pencils

08:00

In urma cu cateva saptamani ti-am vorbit despre creioanele Avon Supershock. Astazi iti voi povesti despre cele Glimmerstick. Aceasta gama este una mult mai variata, cu o paleta mult mai vasta de culori.
Un plus pe care aceste creioane il au este ca sunt rectabile, nu ai nevoie de ascutitoare. 


Eu am nuantele urmatoare:
* starry night blue - un albastru inchis foarte scolaresc, mi se pare mie;
* burgundy shock - o nuanta de lila foarte potrivita pentru toamna;
* soft black - este un creion destinat sprancenelor insa mie mi se par mult prea inchis pentru asta asa ca il folosesc pe post de creion negru;
* flashy copper - un aramiu-auriu foarte frumos care ma duce cu gandul la frunze uscate.


Creioanele sunt moi insa nu atat de moi precum cele din gama Supershock. 
La capitolul rezistenta fac si acestea o treaba foarte buna, ba chiar nu se transfera atat de usor pe pleoapa superioada. Totusi, pentru un machiaj curat ai nevoie de o baza. 


Dupa cum poti vedea din swatch-ul de mai jos, creioanele sunt destul de pigmentate.
In functie de ofertele campaniei, pretul unui astfel de creion variaza intre 9 lei si 14 lei. 

Love, D.

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.