Review E.L.F. Warm Bronzer

08:00

In general imi plac produsele elf, mai ales cele din gama Studio. Sunt putine cele care m-au dezamagit pana acum. 
Astazi va vorbesc despre E.L.F. Warm Bronzer, un produs la care am tanjit multa vreme si care a fost in geanta mea de calatorie de multe, multe ori.


Imi place ambalajul, e rezistent, e negru mat, are si o oglinda, perfect de drum, cum iti spuneam! Singurul aspect neplacut este ca se murdareste destul de repede dar pot sa traiesc cu asta.


Cel mai mult m-a atras la acest bronzer ca este in 4 culori; le pot folosi pe toate odata sau sa pun accentul doar pe o culoare. 


Stanga jos: iluminator, il folosesc pe pometi, in coltul intern, pe nas, sub spranceana... cam peste tot pe unde vreau sa iluminez!
Stanga sus: bronzer maro deschis, imi place sa il folosesc mai mult cand sunt bronzata.
Dreapta sus: pentru mine pare nuanta perfect de blush.
Dreapta jos: conturing, imi place mult nuanta aceasta si o folosesc tot timpul.


Ca si pigmentatie, paletuta este destul de pigmentata, culoarea se ia destul de repede si de usor, nu trebuie sa insist. 
Ca si rezistenta, rezista intre 6 si 8 ore.



In acest bronzer este cantitate pentru o perioada destul de lunga de timp, plus ca tine locul a mai multor produse.
Imi aduc aminte ca cineva mi-a spus, cand l-am cumparat, ca ea il foloseste pentru iluminator si atat si ca nu a impresionat-o foarte tare. Nici pe mine nu m-a impresionat foarte tare, dar pot sa imi sculptez fata destul de bine, pot sa ma bazez pe el in calatorii. 
Poate fi procurat de pe site-ul E.L.F. la pretul de 22 lei, in 3 nuante diferite.
Tip: nu te grabi sa il cumperi pentru ca este budget friendly pentru ca cei de la elf au mereu reduceri si e posibil fie sa il cumperi la un pret mai mic, fie sa il primesti cadou daca iti comanzi produse in valoare de o anumita suma (40-50 lei).

Love, D.

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.