S-he Stylezone Brow Pencil

08:00

Acum un an nici nu concepeam sa imi umplu vreodata sprancenele, mi se parea o pierdere de timp. Acum nici nu concep sa ies din casa cu ele nearanjate. Ba chiar am fost de cateva ori la facultate doar cu sprancenele facute si nimic altceva pe fata, nici fond de ten!
Prima data mi-am umplut sprancenele cu ajutorul creioanelor. Cum era evident (mereu am ghinion cu nuantele), imi cumparasem un creion prea deschis pentru mine asa ca il combinam cu unul no name o idee mai inchis, si asa petreceam 10-15 minute pana imi faceam sprancenele.


Motivul pentru care am inceput cu creioanele de la S-he Stylezone este acela ca nu ma prea pricepeam, stiam ca trebuie sa fie un creion cu mina mai tare, ca nuanta trebuie sa fie destul de deschisa (pentru ca sunt satena deschis) si cam atat. Am vazut creioanele acestea foarte ieftine (8-9 lei cred) si le-am cumparat. Prima data a fost nuanta mai blonda dupa care am achizitionat si nuanta mai inchisa care, evident, e prea inchisa pentru mine.


S-he Stylezone nu ofera o paleta foarte variata de culori, cred ca au doar aceste doua nuante sau, in cel mai bun caz, mai au o nuanta mai inchisa.
Intr-adevar, mina este destul de tare ceea ce este un lucru bun. Cu cat mina este mai tare cu atat riscul de a gresi este mult mai mic iar creionul va rezista pe spranceana intreaga zi. 
Mi-ar fi placut sa fie creioane retractabil, insa nu le putem avea pe toate, nu?
Periuta din dotare nu este cea mai buna, dar oricum nu cumparam creionul pentru periuta.
 
Puteti observa din swatch-ul de mai sus ca nuanta se ia destul de greu pe piele, deci este bine. 
Dupa cum am zis mai devreme, pretul acestui creion trebuie sa fie cam 8-9 lei. (Poate 10 lei, dar mai mult nu cred.)
Le aveti? Le-ati incercat? Ce parere aveti despre ele?
Love, D.

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.