Too Faced Primed & Poreless Review

08:00

Baza mea preferata de machiaj. Asa vreau sa incep review-ul. 


Ce spun ei ca face:
This one-of-a-kind makeup primer was scientifically formulated to wear alone or under bronzers and foundation powders for a look of flawless skin without makeup. Vitamins A & C, mulberry extract, and a powerful dose of Retinol virtually banish pores while tired skin is left hydrated, firmer, and detoxified. Primed & Poreless creates the perfect canvas to allow powders, bronzers, and foundations to slide seamlessly on the skin—delivering a flawless and perfectly blended look that stay in place all day. Skin appears brighter, fresher, and younger.

Ce spun eu:
Nici nu stiu de unde sa incep.
Odata aplicat pe fata, pielea mea devine super catifelata si matifiata. Nu simt ca imi incarca tenul in niciun fel. Intr-adevar pregateste foarte bine tenul pentru machiaj, pielea mea devine cu adevarat o "panza" gata de lucrat pe ea (delivering a flawless and perfectly cansvas to allow powders, bronzers and foundations to slide seamlessly on the skin).
Pielea fetei mele parca revine la viata, este putin mai iluminata si are un aspect sanatos.


Aveti mai sus consistenta primerului. Desi arata ca un fond de ten, produsul se aseaza foarte frumos si armonios pe ten. Primerul devine transparent in cateva secunde. Daca nu ai foarte multe imperfectiuni pe ten poti chiar iesi din casa sarind peste fond de ten.
Primerul Too Faced se potriveste oricarei nuante si oricarui tip de ten.


Dupa cum spuneam, este baza mea favorita. Ambalajul imi place foarte mult, arata foarte lady-like. Sistemul de dozare este dezirabil, pot folosi cat de mult sau cat de putin produs imi doresc.
Fiind un produs high-end si pretul este pe masura ($30) dar merita!

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.