Review Essence Silky touch blush

14:14

Essence este o companie cu o gama variata de produse si nuante dar si cu preturi pentru toate buzunarele. Pe langa acest blush mai am cateva creioane de ochi, un concealer, o pudra si cam atat cred. Inafara de concealer, fiecare face cam ce pretinde ca face.


Imi plac foarte mult ambalajele acestor blush-uri; desi nu sunt foarte rezistente, sunt micute si simple, usor de luat peste tot.


Dupa cum poti observa, eu am nuanta 60 life's a cherry. Cantitatea pe care o primesti este de 5 g dar eu consider ca este mai mult decat suficient, pana acum nu am vreun blush despre care sa zic "ce repede l-am terminat" sau macar "am terminat acest blush". 


La inceput m-am gandit ca este totusi o nuanta destul de puternica, nimic din ceea ce port eu de regula. Totusi, am zis sa ii acord o sansa, ce se poate intampla rau decat sa arat ca un clovn pe strada?


Silky touch cum se numeste el, este cu adevarat silky! Este un blush foarte fin, aproape cremos, placut la atingere.
Ca si pigmentatie, culoarea este foarte puternica si trebuie sa ai grija cand o folosesti pentru a o aplica bine, e nevoie de foarte putin, abia ating pensula de produs.
Se aseaza foarte frumos si uniform pe fata; nici la blending nu am probleme cu el.
La capitolul rezistenta sta destul de bine, plec de acasa la 11-12 a.m. si vin pe la 5-6 p.m. si e tot acolo!


Vei gasi acest produs la pretul de aproximativ 15 lei. Eu zic ca este un pret prietenos pentru un asa produs bun.
Sunt 6 nuante in total, cred ca le voi achizitiona pe toate! 
Ce zici? Vrei sa incerci?

Love, D.

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Bine te-am găsit!
    Îmi place tare mult blogul tău, motiv pentru care de azi te voi urmări!
    Te pup :*
    http://annie-s-thoughts.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu mă bucur tare mult că te-am găsit! Ai un blog super drăguț și te voi urmări în continuare! :*
    Și eu folosesc acest blush , în nuanța 10 adorable și îmi place foarte mult! :D
    http://coquetteromania.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.