S-he Stylezone Eye Styler Review

08:00

A fost o perioada in care foloseam numai creionul negru pentru trasarea coditei. Ulterior, dupa ce am prins putina experienta mi-am cautat un eyeliner cu care sa exersez. M-am indreptat spre o nuanta de negru marca S-he Stylezone. Ca sa fiu sincera, pretul a fost cel care m-a atras dar si lipsa de produse din magazinul DM din orasul meu. 
In prezent nuanta de negru mi s-a terminat si am decis sa variez, insa am alte doua nuante de la acest brand.


Asa cum poti vedea mai jos, detin nuantele #004 Violet si #003 Petrol. Inca de la prima utilizare mi-au placut foarte mult si am decis sa imi iau mai multe culori. 
Imi place foarte mult capatul foarte fin, foarte ascutit, iti permite sa desenezi de la cea mai subtire pana la cea mai groasa codita pe care o doresti.
Ca si rezistenta, eyelinerele sunt foarte bune, rezista ore indelungate pe pleoapa. Fara primer se transfera putin pe pleoapa superioara spre sfarsitul zilei, iar cu primer acolo l-ai pus, acolo a ramas!


 Nu stiu tie cum ti se par insa pentru mine sunt destul de pigmentate cat sa ies cu o astfel de codita din casa. 
Pretul lor este undeva la 11 - 12 lei, friendly budget, nu?

Love, D.

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Imi plac mult creioanele lor, mai ales cele duble, linerele inca nu le-am incercat dar arata bine mai ales ca movul si albastrul imi plac la orice ora! Ce nuante mai aveau?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuante pentru tusuri au sigur negru (care a fost preferatul meu mult timp) si cred ca mai au un albastru inchis, indigo.
      Cat despre creioanele duble de la ei nu stiu ce sa zic, mi se par cam dure. Am si eu vreo 2-3 si nu ma incanta maxim.
      Spor! :*

      Ștergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.