S-he Stylezone eye & lip pencils review

08:00

Stii deja ca am cateva produse de la S-he stylezone si sunt destul de multumita de ele. Am si cateva creioane, ce credeai? 


Nu mai stiu exact ordinea lor, dar imi amintesc ca am luat unul, mi-a placut, apoi le-am luat si pe celelalte. 
Creioamele au o consistenta cremoasa, se intind foarte usor si foarte frumos, fara sa fie nevoie sa apasam.
Ca si pigmentatie, culorile sunt destul de vibrante, cum e ambalajul asa e si nuanta.
La capitolul rezistenta nu m-au impresionat prea tare. Le folosesc mai mult ca baza pentru farduri, in orice caz nu le prea las "libere". 
Creionul pentru buze e pretty amazing, though! 


Dupa cum vezi, eu am nuantele:
 *  #004
 *  #003
 *  #007
 Pretul unui astfel de creion variaza in jurul a 10 lei.

Love, D.

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.