Balea Scrub, Mask and Peeling Review

08:00

Stiti ca sunt mare iubitoare de scrub-uri. Am incercat Elmiplant, Nivea, Neutrogena, Balea dar Elmiplant a ramas favoritul meu all times. De data aceasta vreau sa va spun doua vorbe despre cel de la Balea.



Ambalaj. Travel friendly, imi place ca il pot lua oriunde in calatorii si nu stau cu grija ca se poate sparge. De asemenea, nu ma deranjeaza ca nu are pompita, ba chiar asa pot stoarce cat de mult pot eu din produs.
Gramaj. Are 200 ml care va ajung mai mult de o luna, zic eu (si l-am folosit zilnic, dimineata si seara).
Parfum. Are un miros foarte racoritor si placut, mai ales dimineata. 
Functionalitate. Mi se pare ca imi curata fata mai bine cand il foloseam pe post de masca sub dus. Il lasam 5 minute si apoi il dadeam jos si fata mea era foarte curata. Ca si scrub zilnic mi se pare ca agreseaza putin pielea, are particule abrazive in el iar atunci cand masezi pielea te zgarie usor. Mie nu mi-a facut rau dar imi creaza un mic discomfort din acest punct de vedere.
Pret. Nu mai stiu sigur si nici nu gasesc pe nicaieri, dar costa intre 6 si 10 lei.


Bun, in concluzie, eu nu voi recumpara acest produs pentru ca preferatul meu ramane in continuare cel de la Elmiplant. Daca nu va deranjeaza treaba cu particulele abrazive, as zice sa il incercati si voi si sa vedeti daca vi se potriveste.

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.