Le Petit Marseillais Shampoo & Conditioner Review

13:49

Nu vi se intampla sa incercati sa va aranjati parul dimineata inainte de serviciu sau scoala si sa constatati ca aveti prea mult volum sau ca nu aveti deloc si ca nu il puteti aranja de niciun fel? Aici intervin reclamele cu produsele miraculoare care ne ofera, ghiciti ce, exact ce ne trebuie pentru un par minunat. Dam fuguta si cumparam diverse sampoane, balsame si alte seruri de la tot mai multe companii in speranta ca vom gasi ceva sa ni se potriveasca. Asa s-a intamplat si cu mine, parul meu si aceste produse. 



Ambalaj. Nu am nimic de reprosat. Travel friendly cu mentiunea ca mi s-a rupt capacul de la balsam si, tot la balsam, imi era destul de greu sa scot produs spre final.
Cantitate. Balsamul are 200ml si samponul 250 de ml. Nu inteleg de ce au facut gramajul asa pentru ca am ramas fara balsam cand inca mai aveam o utilizare si jumatate din sampon, ceea ce m-a cam suparat. haha
Parfum. Miros foarte frumos iar parul isi pastreaza mirosul o perioada indelungata. Nu am nimic de reprosat aici.
Functionalitate. Suna ciudat dar nu am stiut cum sa denumesc aceasta categorie: la inceput parea in regula, am observat ca balsamul nu imi stapanea volumul si nici nu imi facea parul moale dar nu ma deranja atat de tare. Spre final insa am observat ca nu imi mai curata parul cum trebuie si imi aparusera si niste cojite. no-no
Pret. Nu mi se pare asa scump. Atat samponul cat si balsamul sunt cam 12 lei fiecare.



Over all, spre final nu mi-au placut aceste produse si nu le voi recumpara. 
Voi le-ati incercat?


You Might Also Like

2 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.