Sephora Super gelee demaquillante yeux waterproof Review

19:07

Nu pot sa imi explic de ce, dar in ultima perioada am trecut din nou la demachiante. Pana mai acum doua saptamani renuntasem la ele si trecusem la scrub-uri zilnice, lotiune tonica, apa micelara dar oricum nu lapte/gel demachiant. Astazi vreau sa va spun doua vorbe despre gelul demachiant de la Sephora pentru machiaj rezistent la apa.



Inainte de toate as vrea sa va spun ca nu sunt genul de persoana care sa foloseasca un produs care nu i se potriveste doar pentru simplul motiv ca a platit niste bani pe el sau pentru ca l-a primit. In 50% dintre cazuri ma interesez de ceva bun iar in restul situatiilor aleg produsele dupa vibe-ul pe care mi-l dau cand le vad in raft.
Gelul de la Sephora a intrat in posesia mea in 2013 de Craciun cred. Da, a trecut mai mult de un an de cand il am dar trebuie sa va spun ca am fost entuziasmata de el doar atunci, la inceput. Usor usor l-am integrat in sertar si nu l-am mai folosit. Apoi am avut o perioada in care il foloseam cand aveam fete la machiaj, apoi din nou am renuntat la el. Acum sunt intr-o perioada de sa vedem ce produse sunt pe terminate ca sa le folosesc pana la refuz. Gelul acesta demachiant este unul dintre ele.

Ambalaj: Este o sticluta inalta si subtirica din plastic cu dozator. Imi place foarte mult faptul ca este transparenta sticla si vad exact cat produs mi-a mai ramas. Poate parea o prostie, insa eu tin foarte mult la imaginea unui obiect/haina/jucarie/telefon etc asa ca si din acest punct de vedere imi place sticluta pentru ca pare fancy :)) 
Gramaj: Are 125 de ml, suficient as zice eu. Se consuma intr-o perioada de timp relativ ok. (o luna - o luna jumatate de folosire zilnica) La cat de mult imi place nu m-as fi suparat sa fi fost mai mare sticluta!
Textura: Holly cleanser! Este un gel demachiant foarte racoros! Imi place mult senzatia de prospetime pe care mi-o ofera cand il pun pe fata. Demachiaza foarte bine atat machiajul rezistent la apa dar si cel normal, atat rimelul si tusul cat si restul produselor. Imi place ca nu imi lasa fata uleioasa cum mi s-a intamplat cu majoritatea demachiantelor waterproof. (aveti mai jos doua poze din care nu se intelege mare branza, dar am incercat)
Disponibilitate: Ei, aici este o problema! Inafara de magazinele Sephora, nu stiu unde l-ati mai putea gasi. Poate online.
Pret: ~50 lei.



Per total, chiar recomand acest demachiant! Imi place foarte mult iar motivele le aveti enumerate mai sus. Ce bine ca inca nu s-a terminat, dar totusi mai am putin din el. Oricum mai am deja destule demachiante de incercat si folosit asa ca nu ma plang!

Pana data viitoare, va pup!

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.