TOP 5 cele mai folosite in Martie

20:46

Pentru ca a mai trecut o luna din an m-am hotarat sa va arat cel mai folosite 5 produse din luna martie. Am si un video care trateaza acest subiect (postat deja de ceva timp) dar aveam niste poze foarte dragute pe care m-am gandit sa le folosesc ^.^



Cautand dupa un produs prin sertar am dat de aceasta crema de la Pond's pe care am cumparat-o in vara dintr-un target (?! cred) si pe care am folosit-o de putine ori. Am cumparat-o initial pentru ca era doar $1 (da, $1) si voiam sa o incerc. Este minunata si va rog, daca aveti cum sa puneti mana pe ea, cumparati-o! Este foarte usoara, pe baza de apa si numai buna pentru zilele cand sunteti in super graba si vreti sa va machiati in doi timpi si trei miscari.



Se pare ca bugetul a fost cam limitat in perioada aceasta asa ca, terminandu-se scrub-ul de la Balea si neputand achizitiona un nou produs, m-am axat pe ceea ce deja aveam dar nu prea foloseam. Asa am descoperit acest demachiant gel care statea in sertarul meu absolut degeaba. Demachiaza tot, inclusiv rimelul rezistent la apa ca prin minune! Vi-l recomand cu caldura mai ales ca pretul sau este undeva la 50 de lei.



Ei, da! Acum am intrat in paine: produse de machiaj. Am o relatie de love-hate cu acest bene tint de la benefit. Ma enerveaza ca se usuca super repede si trebuie sa lucrez imediat cu produsul dar il iubesc pentru ca imi ofera un finish foarte natural. Eu am o varianta de travel size pe care am obtinut-o la achizitionarea unui kit de la ei si asa va recomand si voua sa il cumparati! (150 lei varianta mare bene tind sau 130-160 lei un kit cu bene tint varianta mica dar si alte produse pe langa!)


Imi aduc aminte ca acum un an treceam pe langa produsele Too Faced fara sa ma uit aproape iar acum este primul sau al doilea (maxim) loc in care ma duc cand intru in Sephora. Desi pretul lor este unul destul de ridicat, calitatea pe care o ofera este uimitoare! Acest primer (plus cel pentru fata) sunt, cred, produsele mele preferate de la Too Faced (plus conturingul chocolate si rimelul better than sex si gata! m-am oprit). Cred ca pretul este undeva la 90-100 lei.


Si pentru ca fara machiajul ochilor traiesc dar fara sprancene ba, vreau sa va arat in ce hal a ajuns aceasta paleta de la sleek din cauza obsesiei mele cu cele doua farduri (numai bune pentru sprancenele mele). Totusi paleta este cam distrusa: oglinda este deja detasabila. Probabil ca dupa ce voi termina cele doua farduri voi incerca sa scot toate celelalte 10 farduri si sa le pun intr-o paleta Z. Pretul acestor farduri este undeva la 47 lei.


Va pup si va mai astept pe la mine!!!
Also, link catre videoclipul de pe youtube ^.^


You Might Also Like

2 comentarii

  1. Mă bucur că ţi-am descoperit blogul, pentru că îmi place la nebunie!
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce draguuuut! Si eu ma bucur ^^>
      Am si un canal de youtube daca vrei sa arunci o privire :D

      Ștergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.