Soft Matte Lip Cream de la NYX

07:00

Nu stiu voi cum sunteti, dar eu as da un finish lipicios, lucios, sclipicios, perlat, sidefat si mai cum vreti voi pe unul mat oricand! De-a lungul timpului am incercat mai multe produse mate pentru buze dar nimic nu m-a multumit asa tare ca lip cream-urile de la nyx.
Ca sa va dau termen de comparatie am incercat ceva de la Avon, Sleek, un produs asiatic, Flormar, Golden Rose etc. Fiecare in parte avea ceva ce nu imi placea: ba era mat dar imi usca buzele, ba nu era mat si mai avea si alte particule prin el si ii schimba finish-ul etc.




Slava cerului ca am dat de aceste minunatii pentru ca ele imi plac cel mai mult (dupa rujurile Mac, desigur, care au un finish de vis! sunt si mult mai ieftine).
Am incercat sa va arat mai jos si niste swatch-uri. Din pacate, buzele sunt super marite din pozele initiale iar calitatea s-a schimbat evident. Aveti insa cateva linkuri sub fiecare poza unde puteti merge sa vedeti clipurile din care am luat aceste sectiuni.

aici sau aici
aici sau aici
Sa vorbim mai pe larg putin:

* Ambalaj: nu au nimic special, produsul este imbuteliat, aplicarea realizandu-se cu ajutorul pensulei. La randul ei, pensula mi se pare ca ma ajuta sa dozez cantitatea de produs pe care o folosesc la o utilizare. Nu este potrivita pentru precizie (linii perfect drepte), dar nu ma deranjeaza sa folosesc o pensula extra pentru asta.
* Finish: mat! La inceput o sa arate putin apos sau cremos pe buze dar dupa ceva timp se usuca si ofera un aspect mat. Mie nu mi-a uscat buzele cand l-am folosit fara balsam si nici dupa ce am folosit balsam nu i s-a schimbat consistenta.
* Rezistenta: Rezista ore indelungate (fara sa mancam, bineinteles). Recomandarea mea este sa il reaplicati pe parcursul zilei sau sa aveti tot timpul un balsam de buze la voi pentru situatiile in care buzele voastre sunt mai deshidratate de fel (sa nu se aseze in linii aiurea).
* Gramaj: are 6.5 ml
* Nuante: Produsul in sine are o paleta foarte larga de nuante, nu cred ca se gasesc toate la noi in tara insa!
* Pret: am luat ca punct de referinta makeup shop unde costa cam 35 de lei.
* Parfum: ohhh numai pentru parfum si tot l-as recumpara! Nu ma pricep sa descriu parfumuri dar cred ca daca va place ciocolata, cafeaua si capuccino, sigur va va incanta mirosul acestui lip cream.

Altceva nu stiu ce sa va mai spun. Mai jos aveti si swatch-uri pe mana. Nuanta mai rozalie este nuanta Milan iar cea mai nude se numeste Zurich. 


In cazul in care inca mai aveti intrebari in legatura cu acest produs, va rog sa mi le lasati in sectiunea de comentarii si, in masura in care pot, va voi ajuta!
Easy Monday, girls!

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.