Cat valoreaza fata mea?

22:55


Acum cativa ani am folosit un demachiant care mi-a provocat o arsura mica pe fata si de atunci sunt mult mai atenta la produsele pe care le folosesc. Imi plac cosmeticele drugstore, insa am observat ca in ultima vreme imi fug ochii dupa cele ceva mai scumpe. Cu toate acestea, reusesc sa ma temperez si sa iau ce este bun din ambele parti; sau cel putin ce consider eu ca mi se potriveste din ambele parti. 
Stefana m-a provocat sa fac o socoteala si sa va spun cam cati bani pun eu pe fata zilnic sau mai bine zic cat costa produsele din rutina mea de machiaj. 




Miss Sporty Perfect Stay: 15 lei

Benefit High Beam: ~ 17 lei

MAC Lipstick: ~ 61 lei

Mega Plush Mascara by Maybelline: 20 lei

Vaseline Lip Therapy: ~ 7 lei

NYX Gel Eyeliner: 51 lei

Sleek Au Naturel: 46 lei

Lorac Pro I: ~ 162 lei

Too Faced Shadow Insurance: ~ 37 lei

Astor Anti Shine Mattitude Powder: 19 lei

Rimmel London Blush: 20 lei

Too Faced Chocolate Soleil Matte Bronzer: ~ 46 lei

Produsele pe care le-am cumparat din Romania le-am cautat pe site-uri din tara noastra, insa pentru cele pe care le-am cumparat de afara am incercat sa gasesc pretul lor in dolari si sa fac o conversie care sa fie cat mai aproape de realitate (vezi produsele cu " ~ "). 

Suma totala: 501 lei 

Mi se pare o suma ok, ba chiar mi-as permite sa o mai cresc putin. Totusi, am avut mare noroc cu produsele pe care le-am cumparat din state pentru ca preturile nu se compara. Unde gasim in Romania ruj MAC cu 61 de lei din magazin? 

Faceti si voi o socoteala! Sunt tare curioasa voi cum va descurcati cu bugetul. 



You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.