Too Faced Chocolate Soleil Matte Bronzer

19:55


Vine vara, bine-mi pare,
Imi scot bronzerul la soare! 

Sa se termine si sesiunea si ma si imaginez: la 5 dupa-amiaza, la o terasa, savurand un fresh de portocale cu prietena mea; suntem imbracate lejer, ca de vara, cu parul pe spate si putin bronzate. Cu o asa imagine in cap, nu stiu ce poate fi mai frumos decat o fata curata, un machiaj simplu si o conturare subtila. 

Oricine m-ar intreba de ce ai mai multe produse de conturat fata nu stiu ce raspuns plauzibil as gasi pentru ca sunt de parere ca toate produsele de conturare sunt la fel: contureaza fata. Si cu toate acestea cred ca am vreo 5 sau 6 si inca ma uit dupa astfel de produse prin magazine. Cineva sa ma opreasca!


Hai, sa faca acelasi lucru este una, sa aibe un ambalaj frumos si feminin e alta, dar sa mai miroasa si bine?! Cand vorbesc despre pudra mea de conturare de la Too Faced exact la asta ma gandesc prima data: miroase bine! 
Fanele ciocolatelelor, stati acasa! Nu doar ca are culoarea unei milka cu lapte, dar are si mirosul ei! Cand am achizitionat aceasta pudra nu stiam de acest aspect, dar cum am testat-o pe mana m-a lovit o aroma dulce care m-a cucerit imediat. 


Am cumparat setul Too Faced Beauty Blogger Darling format din 4 produse Too Faced printre care si aceasta pudra in marime travel size. Nu imi pare rau ca nu este varianta full size pentru ca este o pudra de conturare ce imi va ajunge o vreme destul de lunga. 

Imi place ca este foarte pigmentata: prima data cand am pus produsul pe fata aratam destul de... sculptata, sa spun asa. Trebuie sa o folositi cu moderatie. Este buildable, daca nu ati dobandit conturarea perfecta de la primul strat, puteti sa reveniti cu produs peste iar nuanta se va accentua. 

Rezista ore indelungate pe ten! Eu il folosesc dimineata, cand plec de acasa, si cand ma intorc dupa-amiaza (dupa ora 15:00), produsul este inca acolo. Daca mai pun si un primer inainte sau un spray de fixare dupa, chiar nu am treaba. 

Este perfect pentru calatorie! Are o oglinda destul de mica incat sa o poti cara si destul de mare incat sa iti poti retusa machiajul pe strada, sa zicem. 

Nu stiu sa va spun cat de rezistenta este la socuri, dar eu m-am intorc din State cu ea in valiza de cala si este inca intreaga (si stim cum trantesc oamenii din aeroport valizele). 

Pretul este destul de mare, Too Faced se incadreaza in zona brandurilor premium, dar eu cred ca merita! Pretul acestui produs este de $30, probabil la noi se mai ridica putin pretul, insa tot merita! (pretul pentru produsul full size!)

Cu alte cuvinte, eu chiar recomand acest produs! M-am indragostit nebuneste de el si cu siguranta il voi recumpara. Va las mai jos cateva poze cu aceasta pudra si un swatch!




Ei? Ce spuneti? Ne vedem la cumparaturi?

You Might Also Like

4 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.