Stilul meu de maine. Al tau care este?

19:39

Ieri as fi iesit din casa oricum: nemachiata, cu parul prins si in prima pereche de tenesi pe care o vedeam la usa. Ma trezeam mereu cu 10 minute inainte sa plec de acasa, cat sa imi ajunga sa fac patul si sa ma spal pe fata. Dar am trecut pe strada pe langa o fata foarte frumoasa...

 

Azi mi-am dat seama ca pot fi si eu ca ea. Ma machiez, imi aleg potrivit hainele si culorile, ma uit de doua ori printre sandalele pe care le am si imi pregatesc geanta in fiecare dimineata. Stand in fata oglinzii din ce in ce mai mult mi-am dat seama ca cele mai frumoase aspecte ale fetei mele sunt ochii si buzele. Genele le-am rimelat cu Miss Manga de la L'Oreal, insa sunt prea tematoare sa ies din casa cu o culoare aprinsa pe buze...


Maine voi infrunta aceasta teama pentru ca am descoperit un ruj care imi place: Color Riche de la L'Oreal in nuanta 640. Mat, rezistent si miros delicios: imi ofera un aer feminin cum nici un alt ruj din colectia mea nu imi da. Ba chiar, daca sunt in criza de timp, tot ce imi trebuie sunt fond de ten, blush, sprancene, rimel si ruj.


Iata si mult iubitul meu ruj. O nuanta vibranta, impunatoare, o textura mata si un ambalaj clasic si elegant. Uneori am senzatia ca rujul in sine are mai multa atitudine decat am eu.


Indiferent ca ploua, e soare sau ninge, nu pot pleca fara rimel. Genele mele sunt atat de mici si neobservabile incat am tot timpul nevoie de ceva sa le faca sa iasa in evidenta si sa capteze priviri. Zilele acestea suntem in teste: noua mascara Miss Manga de la L'Oreal ne arata mie si genelor mele ce ne poate oferi: o pensula mica, usor de lucrat cu ea chiar si genele inferioare, un ambalaj jucaus si un negru intens.



Cam asa arata stilul meu de maine. 
Al tau care este?

* Acest articol reprezinta a patra tema din cadrul Scolii de Beauty Blogging by L'Oreal Paris.
** Gasiti produsele mentionate aici.

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Doamne, ce draguta esti! Nu stiu de mascara, dar imi place blush-ul cum se vede, super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Ana Maria! Eu am si roseata in obraji si asta ma ajuta de multe ori chiar si cand nu aplic blush.

      Ștergere
  2. Nu vrea sa repet comentariul de mai sus, dar doamne ce draguta esti :))) vreau si eu privirea asta de caprioara! :*

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.