Review: M.A.C. Lipstick

18:51

Pana in toamna nu aveam produse M.A.C. insa imi doream foarte mult. Am intrat toata vara trecuta in magazinele lor si am tot facut swatch-uri, dar nu stiam cu ce anume sa incep. Inainte sa ma intorc acasa am intrat ultima data in magazinul din Times Square si am iesit de acolo cu cateva produse printre care si acest ruj despre care va vorbesc astazi.

La momentul la care am achizitionat acest ruj, nu prea foloseam produse pentru buze, un balsam si atat. Incet, incet am inceput sa incerc tot felul de culori si texturi si m-am decis sa incep de undeva. Ce ruj sa imi caut mai intai daca nu unul nude si mat? 







Nu stiu cum sunteti voi, insa eu fac parte din categoria oamenilor care se lasa vrajiti de ambalajul produselor. La capitolul acesta mi se pare ca cei de la M.A.C. sunt simpli, dar de efect. Ma atrag produsele lor prin ambalajul foarte frumos si elegant. 

Cred ca am incercat mai mult de jumatate din nuantele lor, dar Viva Glam II mi-a atras atentia in mod deosebit. Nu stiu exact cum e cu colectiile lor, dar o domnisoara de acolo mi-a spus ca Viva Glam ar trebui sa fie nuante destinate negreselor. Cu toate acestea, eu am decis ca acest ruj mi se potriveste si m-am indreptat catre casa cu el in brate. 



 Dupa cum v-am spus, este un nude mat, usor inchis. Depinde foarte mult de textura lor, dar in general rujurile M.A.C. sunt destul de cremoase. Am observat ca oricate straturi as pune, buzele nu arata incarcate iar opacitatea este aceeasi ca la primul strat.
De rezistenta pot sa va spun cu incredere ca rezista destul de mult atata timp cat nu mancati. Insa si daca va decideti sa serviti o gustarica, rujul se va duce uniform si nu va veti murdari pe toata fata. Chiar si fara sa aplic creion anterior, mananc fara griji.
Este destul de micut, comod de aruncat in geanta si iesit pe usa. Acesta este my go to lipstick in majoritatea cazurilor.
Un maare plus pentru magazinele M.A.C. din afara: preturile sunt mult mai bune! Am platit pentru acest ruj $16 ceea ce mi se pare extrem de convenabil. Ce n-as da sa avem si noi astfel de preturi, chiar si cu reducere de MUA!

Dragelor, voi ce parere aveti?
Love, D.

You Might Also Like

3 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.